7 Reacties

2 maanden geleden

Een baby mag 10 dagen de ontlasting ophouden. Heb je al vaseline rondom de anus gesmeerd?

2 maanden geleden

Mijn baby heeft dit ook.. cb zei dat dit normaal is omdat sommige kindjes niet zo goed weten nog hoe ze moeten persen. Hij is 14 weken en doet het nog steeds maar 1x per week en dan komt de hele lading eruit. Ze zeiden dat we ons niet druk moesten maken en dat als hij hapjes krijgt het vanzelf wel goed komt. Wat je wel even kan proberen is idd vaseline of anders even gewoon temperatuur opmeten (geen gekkigheid gewoon normaal) om het een beetje te stimuleren. Komt goed mama!

2 maanden geleden

Reactie op MoniqueB93

Een baby mag 10 dagen de ontlasting ophouden. Heb je al vaseline rondom de ...
Helpt dat serieus? Ik heb alleen geen vaseline in huis... wel lippenbalsem ofzo. Kan dat ook? 馃

2 maanden geleden

Reactie op l1998

Mijn baby heeft dit ook.. cb zei dat dit normaal is omdat sommige kindjes n ...
Temperaturen heeft helaas niet geholpen... dat deed het in de kraamweek erg goed idd maar nu helaas niet meer..

2 maanden geleden

Reactie op Wilmaxx

Helpt dat serieus? Ik heb alleen geen vaseline in huis... wel lippenbalsem ...
Geen idee! Wij hebben al vrij snel besloten de huisarts te bellen dus hebben voor dit soort situaties lactulose in huis!

2 maanden geleden

Mag idd 10 dagen duren. Je kunt proberen hem even wat vaker aan te leggen, de voormelk kan laxerend werken. Buikje masseren kan ook helpen en anders zou ik idd de HAP even bellen voor lactulose (kunnen ze wel erge krampen van krijgen)

2 maanden geleden

Nou, op de valreep heeft hij net na de voeding gepoept! Gelukkig 馃槄