11 Reacties

2 maanden geleden

Oh ik ben juist heel tevreden met de nieuwe! En vind die flapjes weg ook fijn. Hier als ik goed me vinger erdoor haal zit alles goed en geen ongelukjes gehad nog!

2 maanden geleden

Ik vind de nieuwe ook juist erg fijn!

2 maanden geleden

Oh echt! Nou dat vind ik heel fijn voor jullie 🥰 misschien nog even wennen dan voor mij 😄

2 maanden geleden

Is de rechter de nieuwe?🤣 Die gebruiken wij namelijk

2 maanden geleden

Oh vind die juist echt super!! veeeerl beter dan de oudd, ben nu van pampers juisf naar kruidvat gegaan haha

2 maanden geleden

Reactie op Eefjeh.

Is de rechter de nieuwe?🤣 Die gebruiken wij namelijk
Nee rechts zijn de oude haha 🤣 links is nieuw!

2 maanden geleden

Vind beide wel oké. Heb bij beide nu een lekkage gehad 😂 Dusja weet niet welke ik beter moet vinden. Bij de oude kon ik wel de “flapjes” uit de kleding wippen waardoor die niet vies werden. Nu worden de kleding en alles vies als ze doorlekt…

2 maanden geleden

Haha, toevallig vandaag ook verrast door de nieuwe Kruidvat luiers toen ik niets vermoedend een nieuw pak ging kopen. Mijn zoontje heeft nummer 3. Ik gebruikte bij de oude de afbeeldingen van de knoopjes om de luier symmetrisch om te doen (daar ben ik uit mezelf niet zo goed in). En hij was net een knoopje opgeschoven, dus hij was weer gegroeid. En nu staan er geen knoopjes meer op om zijn groei te volgen. Waar een mens allemaal teleurgesteld over kan zijn😅 Ik kan niet goed tegen verandering, eigenlijk 😛 Verder ben ik wel helemaal fan van de nieuwe luiers, geen onnodige flapjes en geen kraagje dat je er uit moet pulken om lekken tegen te gaan, maar een simpel model dat goed om de beentjes sluit. Bij een grote poepluier lekken ze allebei helaas, de oude en de nieuwe.

2 maanden geleden

Doen jullie kindjes t goed de hele nacht op de kruidvat luiers?

2 maanden geleden

Reactie op qqww

Meestal wel heel soms haalt die het net niet.. maatje groter in de nacht heeft bij mij wel stuk geholpen

2 maanden geleden

Reactie op qqww

In de nacht lekt het al-tijd door. Voor de nacht hebben we Pampers.