6 Reacties

gisteren

Mijn kleine vond het erg leuk toen we gingen (hij was toen iets van 16 maanden). Tip: hoe verder je komt in het museum, hoe meer het gericht is op oudere kindjes. Dus blijf vooral lekker plakken in de eerste delen van je museumroute!

gisteren

Wij zijn een paar weken terug voorhet eerst geweest. Mijn zoontje vond het ook super leuk, ondanks dat hij niet helemaal lekker was die dag. Hij kon toen net hele kleine stukjes los lopen maar heeft ook nog her en der gekropen, wat echt helemaal prima was. Hij heeft zich prima vermaakt! Mijn advies zou juist zijn om sneller door te lopen naar achteren😅. Wij waren op een zondag ochtend net na openingstijd en het was al vrij snel drúk! Vooral in het begin was het echt heel druk, maar hoe verder je kwam hoe rustiger het werd. En ons zoontje snapt toch nog weinig van alle ‘thema’s’ in elke zaal, de kleuren, indrukken en dingen om aan te zitten maakten het leuk genoeg dus dat het verderop voor oudere kindjes was maakte geen bal uit bij ons😅

gisteren

Onze zoon vond het echt geweldig. Maar ik moest wel even schakelen dat je lang op 1 plek blijft en heel veel prikkels. Daarna prima vermaakt. De film vond hij ook heel interessant.

18 uur geleden

Wij gingen met 1 jaar en dat was nèt te jong. Ik denk 1.5 is leuk. Maar ga op een rustig moment want het is wel overweldigend voor die kleintjes.

18 uur geleden

Ik ben er geweest met mijn oudste toen hij 1,5 jaar was. Hij vond het op zich wel leuk, maar zou zelf op deze leeftijd er niet al te veel moeite voor doen om te gaan. Vond het zelf ook erg druk en overprikkelend.

17 uur geleden

Ja zeker doen! Al 2x geweest met mijn dochter van nu 19 maanden (gratis via de Vriendenloterij). Ze vindt het superleuk!!