11 Reacties

één maand geleden

Wij geven ook nog een droomvoeding om 2300 en durf nog niet af te bouwen. Vriendin van mij is gewoon gestopt met geven om 2300. Kindje is toen nog 3 nachtjes rond 1 wakker geworden met klein beetje honger en sliep toen door. Hoe oud is jullie dochter?

één maand geleden

4 maanden en een week.en jouw kindje? Lastig he, durf het gewoon nog niet te riskeren eigenlijk maar vind het ook zielig worden als ze slaapt om dr wakker te maken. Daarom maar kwa hoeveelheid mi der geven, dat gaat nu goed. Maar als we naar 60 cc gaan voelt jet helemaal alsof we haar 'pesten'

één maand geleden

Bij ons zei het cb dat ze tenminste 4 maanden + 6 kilo moest zijn om te stoppen met droomvoeding. Weet niet waar het exact op is gebaseerd

één maand geleden

Wij zijn met 3/3,5 mnd gewoon gestopt. Keertje geprobeerd en ze sliep gewoon heel de nacht door. 😃 was volgens cb geen probleem aangezien ze goed groeit en vrolijk is. Keer in het weekend proberen zou ik zeggen, mocht het dan niet lukken is het minder erg

één maand geleden

Wij geven ook elke keer nog rond 22u /23u nog een voeding maar moeten hem echt wakker maken daarvoor. Nou had ik gister alles een beetje omgegooid en om 21u de laatste fles gedaan. Nou zat ik vannacht om 2u met meneer hoor 😅 hij had weer honger. We twijfelen nu of doorzetten of gewoon nog de 23u aanhouden. Maar ik ben gesloopt merk nu wel dat ik fitter wakker ben dan anders. En ik moet straks weer gaan werken dus die uurtjes extra slaap is wel fijn. Want normaal lig ik pas rond 00u in bed en gister al lekker om 22u.

één maand geleden

Wij zaten met exact dezelfde situatie en hebben het in het weekend er gewoon een keer op gegokt. Geen fles meer om 22.30 en ze sliep gewoon lekker door. Dit gaat nu al 2 weekjes goed, geen één keer 's nachts eruit gehoeven (heeeel luxe). Zij krijgt ook de laatste fles om 18.30/19.00, gaat daarna naar bed en slaapt dan tot 7.00/7.30

één maand geleden

Hier ook precies dezelfde situatie. Wij gaan komend weekend proberen de droomvoeding eraf te halen. Waar ik wel benieuwd naar ben, hoe doen jullie dat met borstvoeding? Ik kolf nu om 21.30u maar mijn borsten voelen al ontzettend vol s'ochtends om 7.00u. Laat staan dat het laatste voedingsmoment om 18.30 is... en zitten jullie zonder droomvoeding dan ook op slechts 4 voedingen overdag? Onze dochter is bijna 4 mnd.

één maand geleden

Reactie op NS91

4 maanden en een week.en jouw kindje? Lastig he, durf het gewoon nog niet ...
Ons is nu 15 weken en 7 kilo. Hij krijgt al 5 flessen van 210 wat mocht van het CB met oog dat we binnenkort dus een fles laten vallen. Ik denk dat we het van het weekend eens gaan proberen.

één maand geleden

Reactie op JJ010624

Ons is nu 15 weken en 7 kilo. Hij krijgt al 5 flessen van 210 wat mocht van ...
Fijn om te lezen dat we niet de enige zijn met 5 flessen van 210! Ik wil ook de droomvoeding om 22:00 uur laten vervallen maar onze zoon van 18 weken wordt rond 22/23 uur toch vaak onrustig dus hij is er denk ik nog niet aan toe..

één maand geleden

Reactie op KellyS90

Fijn om te lezen dat we niet de enige zijn met 5 flessen van 210! Ik wil oo ...
Precies hetzelfde hier! Soms slaapt die nog om 2300 en hapt die de fles en weer verder slapen, ze ogen gaan dan vaak niet eens open tijdens de fles. Maar hier zijn er ook dagen dat hij om half 11/11 uur wakker wordt. Dus ik denk hier ook nog niet aan toe.

één maand geleden

Ik gaf mn zoontje ook nog een tijd een droomvoeding omdat ik bang was dat hij anders middenin de nacht zou komen. Toch geprobeerd wat er gebeurd als ik hem niet geef en hij slaapt net zo lang door. Dus bij ons is hij afgevallen. We geven flesvoeding op verzoek, hij zit nu op 4x180