45 Reacties

8 dagen geleden

Hier ook geen roller. Hij is net 5.5 maanden.

7 dagen geleden

Ons meisje begon met 5,5 maand met rollen :) En als eerste van rug naar buik, en momenteel blijft ze van buik naar rug nog sporadisch doen. Dus lekker tegen de ‘norm’ in 😅 Geen zorgen, ieder kindje op zijn eigen tempo en manier!

7 dagen geleden

Die van mij is 5 maand en rolt denk al 6 weken. Ons probleem is meer dat hij niet stopt met rollen... ook niet in z'n slaap, tijdens verschonen of als je 'm vast hebt. Alles is een struggle haha. Er vanuit gaande dat je baby oke is... geniet nog even van de rust ;-)

7 dagen geleden

Reactie op BMB97

Hier ook nog niet hoor. Veel te druk met zitten en afzetten vd beentjes bij ...
Jaa idd, mijn zoontje wilt het liefst ook alleen rechtop zitten 😂 nou dan nog even afwachtte en ons nergens druk om maken, bedankt

7 dagen geleden

Iedereen ook bedankt voor jullie reactie. Geeft ons ook een geruststellende gevoel dat het “oké” is en ons nergens druk om hoeven te maken. En weetje wat het gekke is, het is me 4e zoontje, je zou denken dat ik het wel moet weten en nergens druk om hoef te maken. Maar elk kindje is zo anders. De andere rolde namelijk al rond deze leeftijd. Vandaar dat je eigenlijk gaat vergelijken wat eigenlijk helemaal niet de bedoeling is. We wachtten het gewoon lekker af 💙