17 Reacties

15 dagen geleden

Mijn zoon doet ook vaak dutjes van 3 kwartier, een uur max. Heeeel af en toe een keer 1.5 tot 2 uur, maar dit is zelden. Hij doet wel drie dutjes op een dag thuis, op de opvang 2. Maar wel een vrolijke jongen

15 dagen geleden

Hier ook nog steeds over het algemeen korte slaapjes. 25 min tot 45 min. Soms 1,5 uur. Soms probeer ik haar nog een x weg te leggen dan slaapt ze 2x korte slaapjes achter elkaar, maar vaak lukt dat niet.

15 dagen geleden

Koppelt hij in de nacht ook niet zijn slaapjes?

15 dagen geleden

Hier al een hele tijd dutjes van maximaal 30 minuten. Sporadisch eens langer. Ze is nu net 7 maanden en ze lijkt steeds iets vaker een langer slaapje te doen, maar hoe en wanneer is altijd een verassing. We hebben ook totaal nog geen ritme en de wakkertijden gaan ook alle kanten op.

15 dagen geleden

Onze dochter doet gemiddeld 3 dutjes en deze variëren in de ochtend an 30/45 min in de middag 1 uur/1.5 uur en in de namiddag 30 min. Ze gaat er prima op!

15 dagen geleden

Onze baby doet alleen maar dutjes van 3 kwartier Bij de opvang zeiden ze telkens hij slaapt wel kort😂 Ik heb het maar geaccepteerd.. soms wel lastig met plannen. Maar de ene baby slaapt uren en de ander maar 3 kwartier. Een soort fomo misschien😜

15 dagen geleden

Hier zelfde. Heb me er gewoon bij neergelegd. Als dit haar behoefte is

15 dagen geleden

Hier ook alle dutjes 30/35 minuten. Vaak nog 4 dutjes per dag 😅. Ik ga nu proberen de wakkertijd te rekken, eens zien of dat gaat werken

15 dagen geleden

Hier ook. Ze is 6 maanden. Ze doet meestal drie dutjes van ongeveer 35 minuten. Als we lang wandelen in de middag, koppelt ze wel een slaapje. Ook in de auto tegenwoordig. Maar meestal dus 3x 35 minuten en ze gaat er prima op.

14 dagen geleden

Dat is heel normaal op deze leeftijd. Maak je nog geen zorgen

14 dagen geleden

Hier de erfenis dat het op de opvang wel lukt en thuis niet. Thuis is het standaard 45 à 50 minuten wat ze slaapt.

13 dagen geleden

Mijn dochter net zo. Sommige kids hebben minder slaap nodig denk ik dan? Ze is hier wel vrolijk en maakt hele goede nachten . Dus vind het prima

9 dagen geleden

Same here. Alleen 35 min per dutje. Hij doet 3 dutjes per dag dus structureel slaaptekort, hierdoor zijn de nachten ook terror (elke 2 uur wakker). Als iemand tips heeft….. please

9 dagen geleden

Reactie op T8998

Hier ook. Ze is 6 maanden. Ze doet meestal drie dutjes van ongeveer 35 minu ...
En hoe gaan de nachten?

9 dagen geleden

Hier was het ook steeds 20-45min per slaapje. En nu sinds een week ineens dutjes van 1,5-2 uur 🤷‍♀️ Misschien een kwestie van tijd?

9 dagen geleden

Hey, valt hij ook niet terug in slaap als je snel genoeg de speen erin doet, of hem even wiegt? Hier werkt dat regelmatig wel. Anders zou je de 4 minuten methode eens kunnen proberen, staat op de website van Yunio. Hoor van verschillende mensen goede resultaten.

9 dagen geleden

Hier ook! In de nacht gaat het wel goed, maar overdag niet langer dan 40 minuten. Vaak slaapt ze dan nog wel in mijn armen/kinderwagen of de auto