6 Reacties

4 dagen geleden

Ik volg. Mijn dochtertje is 18 maanden en ik heb dat ook. Ze wordt elke nacht wakker rond 3/4 uur en wilt dan een fles melk.

3 dagen geleden

Hier ook

3 dagen geleden

Hebben wij ook gehad met ons zoontje. Wakker, melk nodig, slapen. Uiteindelijk toch gewoon de melk vervangen voor water. Deze fles heeft hij nog steeds elke nacht nodig bij zich, maar hij drinkt hem nu niet meer leeg waardoor hij niet met een lege fles meer komt te zitten. De fles is wel nog steeds zijn "knuffeltje" dus als hij deze kwijt is in bed, gaat hij ook huilen en stopt niet totdat hij hem terug heeft gevonden of wij hem hebben geholpen. Maar zolang hij hem dus niet kwijt raakt in bed, slaapt hij door! Vlak voor het slapen gaan wel 220ml water + 6 scheppen melkpoeder + 3 scheppen pap.

3 dagen geleden

Onze dochter van 18 maanden maken we wakker rond 11, voor een avondfles. Daarna slaapt ze weer heerlijk verder. Doen we het niet dan wordt ze minder in de nacht wakker en helemaal overstuur. Op deze manier krijgen we alle 5 onze slaap, dus we blijven mooi doorgaan tot ze hem vanzelf gaat weigeren

gisteren

Ooooh meid! Hier precies hetzelfde. Ik ben het zat!!!! Sinds twee nachten krijgt hij ook 1,5 uur later buikpijn. Heel apart… maar dan ook heel veel buikpijn. Zou zo fijn zijn dat die flessen er een keer afgaan

15 uur geleden

Afbouwen ipv cold turkey? Melk wat verdunnen en minder per fles?