5 Reacties

2 jaar geleden

Ik zwem ook twee keer per week 1 km en heb er eigenlijk niet eens over nagedacht, ik was van plan om het te blijven doen - zolang het lukt - om mijn conditie op peil te houden. Ik lees even mee, ben benieuwd of je het inderdaad zou merken als je vliezen zouden breken? (Ik ben nu 38 weken zwanger)

2 jaar geleden

Ik zou zeggen: vooral blijven doen! Ik ben ook nog lekker aan het zwemmen, een paar keer per week. Wat ik begreep van mijn verloskundige is de kans heel klein dat je vliezen (eerst) breken, de bevalling start meestal met wee毛n, en als ze breken dan is dat meestal in de nacht 馃槃.

2 jaar geleden

Vorige zwangerschap gevraagd aan mijn verloskundige en mocht gewoon. Tenzij er signalen waren van gebroken vliezen of als het voor mijn bekken of lijf oncomfortabel voelde. Heb toen tot 40 weken gezwommen, was erg fijn.

2 jaar geleden

Zwem nog steeds en de 39 weken voorbij, 1km per keer. Ik vermoed dat je lichaam wel signalen geeft als het niet meer gaat. Zwem ze!

2 jaar geleden

Ik zwem ook nog gewoon tot aan of na 40 weken, vorige zwangerschap ook gedaan :) Heerlijk even gewichtloos zijn in het water. Lekker blijven doen als je zin hebt!