17 Reacties

2 maanden geleden

Ja ik ook. Voornamelijk m’n stuitje en bij veel lopen ook m’n schaambot. Maandag naar de bekkenfysio

2 maanden geleden

Ik heb ook nog steeds last van mijn bekken. Ik heb met name last als ik te veel staand/lopend gedaan heb. Sinds ik naar de bekkenfysio ben gegaan is het echt veel verbeterd. Zij adviseerde mij om houdingen af te wisselen. 20 minuten staand dingen doen, dan 20 minuten zitten en, dan 20 minuten wandelen bijvoorbeeld. En ik moet tussendoor een paar keer plat gaan liggen, dan kunnen je bekken pas echt tot rust komen. Op welke momentrn heb jij last van je bekken?

2 maanden geleden

Ik dacht ook last te hebben van mijn bekken. Gisteren toch maar eens naar de fysio. Ik had vooral last van ochtendstijfheid/pijn in de ochtend bij bewegen zoals bukken, draaien. Fysio zei dat mijn onderrug gewoon vast zat. Heeft hem een keer gekraakt en daarna goed losgemasseerd. Nu oefeningen voor thuis en volgende week weer op de pijnbank.

2 maanden geleden

Reactie op Mariem91

Ja ik ook. Voornamelijk m’n stuitje en bij veel lopen ook m’n schaambot. Ma ...
Ja dit heb ik dus ook! Hopelijk helpt bekkenfysio voor jou.

2 maanden geleden

Reactie op 18mei2024

Ik heb ook nog steeds last van mijn bekken. Ik heb met name last als ik te ...
Wat fijn dat de bekkenfysio jou geholpen heeft! Ik ga vanaf wk 6 pp naar de bekkenfysio maar het heeft me tot nu toe niet veel geholpen ondanks oefeningen / masseren etc. Ik heb vooral tijdens het lopen pijn in mijn schaambot en het gevoel alsof het heel erg naar beneden drukt zegmaar en bij zitten/vooroverbuigen etc. pijn in mijn stuitje. In de avond heb ik echt ondraaglijke pijn vooral als ik wat meer dan normaal doe overdag. Ben er zo klaar mee, het belemmert me in alles… :(

2 maanden geleden

Reactie op 3xmom

Ik dacht ook last te hebben van mijn bekken. Gisteren toch maar eens naar d ...
Ah hopelijk helpt het!!

2 maanden geleden

Reactie op Babyboy15

Wat fijn dat de bekkenfysio jou geholpen heeft! Ik ga vanaf wk 6 pp naar de ...
Echt vervelend dat het niet geholpen heeft! Hoeveel weken pp ben je nu? Ik begrijp je helemaal, bij alles op een dag moeten nadenken of je dan niet in de avond ondraaglijke pijn hebt. Ben er zelf ook echt klaar mee

2 maanden geleden

Ik ben nu 18 weken pp. Vorige week weer begonnen met werken. Ik werk in de horeca en doe ontbijt en lunch dus veel lopen en tillen. Gister voor het eerst naar de fysio geweest en zij adviseerde om terug te gaan naar halve dagen werken. De bekken en gewrichten zijn zwaar geïrriteerd en de spieren eromheen zitten allemaal vast. Ik heb nu diverse oefeningen meegekregen en ze gaat mij nu wekelijks behandelen. Hoop dat het beter word. Ik heb last bij te veel doen of als ik even snel moet lopen achter mijn zoontje van 18 maanden aan. Ik heb vaak last van linker of rechter bil en dat straalt dan door naar de knieholte en soms door naar de voeten.

2 maanden geleden

Reactie op Feb’23

Ik ben nu 18 weken pp. Vorige week weer begonnen met werken. Ik werk in de ...
Ik hoop echt voor je dat het snel beter wordt! Vindt je het lastig om op je werk aan te geven? Of hoe gaan zij ermee om? Ik moet 16 september weer beginnen met werken en moet ook veel lopen en staan. Ben ook bang dat het nog niet zo goed zal gaan 🙁

2 maanden geleden

Hier ook! Ben al regelmatig bij de bekken fysio geweest en eigenlijk is alles oké. Nu het advies om de pil te gaan slikken om te kijken of de klachten afnemen.

2 maanden geleden

Reactie op 18mei2024

Ik hoop echt voor je dat het snel beter wordt! Vindt je het lastig om op je ...
Ik ga morgen een gesprek aan want dan moet ik weer werken. Aan de ene kant vind ik het lastig omdat ik er helemaal niet van houd om in de ziektewet te zitten maar ik kan zo doorgaan en dan zit ik over 2 maanden helemaal thuis. Ik heb afgelopen zondag een misstap gemaakt en maandag ben ik onderuit gegaan door gladheid dus beide niet bevordelijk voor de bekken😅 dus ze weten al wel dat ik bekkenpijn heb. Hopelijk hebben ze begrip en anders zoek ik gewoon wat anders en missen ze een medewerker die wel allround is ipv de rest die nog geen koffies kunnen maken🤣

2 maanden geleden

Reactie op 18mei2024

Ik hoop echt voor je dat het snel beter wordt! Vindt je het lastig om op je ...
Ik hoop voor jou dat het goed gaat! Nu nog even heerlijk genieten van je kleine🥰

2 maanden geleden

Reactie op sofiedek

Hier ook! Ben al regelmatig bij de bekken fysio geweest en eigenlijk is all ...
Huh? Welke gedachte zit daarachter?

2 maanden geleden

Reactie op Feb’23

Ik ga morgen een gesprek aan want dan moet ik weer werken. Aan de ene kant ...
Heb je helemaal gelijk in! Zij hebben er uiteindelijk ook meer aan als jij naar jezelf luistert. Oooh dat lijkt me voor je bekken niet echt bevorderlijk inderdaad! Goed dat je er zo in staat en gelukkig weet je dat je een goede medewerker bent.

2 maanden geleden

Reactie op Lintje85

Huh? Welke gedachte zit daarachter?
Andere hormonen. Door je cyclus heen kan je door je eigen hormonen meer last hebben. Zit nu dag 2 aan de pil en lijkt oprecht wat minder te zijn nu. Ben benieuwd of dit de oplossing gaat zijn

2 maanden geleden

Vervelend zeg! Ik heb vooral last van mijn bekkenbodem dus de banden bij mijn bekken die alles dragen. Gelukkig gaat het iets beter maar regelmatig nog wel steken, vooral als ik teveel heb gelopen en getild. Had het herstel zo anders verwacht..

2 maanden geleden

Ja ik ook nog! Had een knip en was inwendig ingescheurd. Last van een beurs gevoel en van urine verlies. Ik heb ook een blaasverzakkinh