12 Reacties

2 jaar geleden

Gewoon de wieg variant!

2 jaar geleden

Reactie op ~Sophie

Gewoon de wieg variant!
Dankjewel, weet je toevallig of er ook een extra matrasje in moet? De verkoopster zei dat het niet hoefde maar ik ben benieuwd wat de ervaring is

2 jaar geleden

Ja wij hebben het wel gedaan anders is het echt steen vonden wij! We hebben hem nog niet in gebruik maar met het extra matrasje voelt het wel echt beter

2 jaar geleden

Reactie op ~Sophie

Ja wij hebben het wel gedaan anders is het echt steen vonden wij! We hebben ...
Bedankt!

2 jaar geleden

Wij hebben ook de wiegvariant lakentjes ingeslagen. Betreft matrasje hebben wij een aerosleep ‘evolution’ cosleeper matrasje aangeschaft.

2 jaar geleden

Bij mij passen een heleboel van een hele stapel wieg hoeslakentjes dus niet.. heel vreemd en jammer. Dus nog even uitvinden wat of welke merken dan wel passen.

2 jaar geleden

Reactie op Meibaby2024

Bij mij passen een heleboel van een hele stapel wieg hoeslakentjes dus niet ...
Deze cosleeper heeft ook niet het normale formaat van een wieg dus dat kan goed kloppen. De afmetingen zijn anders!

2 jaar geleden

Reactie op Meibaby2024

Bij mij passen een heleboel van een hele stapel wieg hoeslakentjes dus niet ...
Wij hebben grotere moltons en hoeslakens & dan lakenspanners aan de onderkant. Werkt prima!

2 jaar geleden

Reactie op Hf12345

Dankjewel, weet je toevallig of er ook een extra matrasje in moet? De verko ...
Tegen ons zei de verkoopster dat het voor de eerste paar maanden niet hoeft, maar als je hem langer gebruikt en je kindje dus zwaarder wordt, ze wel een extra matrasje aanraden.

2 jaar geleden

Wij hebben deze ook een ik heb van Meyco de hoeslakens gehaald, past perfect. Wij hebben ook een extra matrasje gedaan, meer voor eigen gevoel, schijnt idd niet nodig te zijn. Wij hebben het matrasje bij Van Asten Superbabystore gekocht: Matras Co-Sleeper Best Sleep 48x82 Airflow Pro

2 jaar geleden

Reactie op Ememem

Wij hebben deze ook een ik heb van Meyco de hoeslakens gehaald, past perfec ...
En heb je dan de hoeslaken van 50x90?

2 jaar geleden

Reactie op Romyyyyyyy

En heb je dan de hoeslaken van 50x90?
Dat weet ik niet meer uit mijn hoofd. Het is de variant waar op de verpakking staat dat het voor een wiegje/co sleeper is