3 Reacties

3 maanden geleden

Volgens mij heb ik een co sleeper formaat gescoord via Vinted. Het originele matrasje is te slap om hem strak te doen, kan je ook eerst proberen, wellicht is het goed genoeg voor je kindje. Maar ik heb mijn man om een dunne plaat MDF gevraagd, op maat van het matrasje, die maak ik mee op, dus zit onder het matrasje maar in het hoeslaken. Zo kan het matrasje niet buigen en kan Nunki net zo strak als nodig ☺️

3 maanden geleden

Reactie op sophie1998

Volgens mij heb ik een co sleeper formaat gescoord via Vinted. Het originel ...
Thanks voor je reactie!! Ben heel benieuwd, krijg hem vandaag binnen. Gebruikte je hem om te stoppen met inbakeren of ervoor al?

3 maanden geleden

Reactie op LindyDr

Thanks voor je reactie!! Ben heel benieuwd, krijg hem vandaag binnen. Gebr ...
Ik ben hem daarvoor gaan gebruiken om hem te laten wennen aan de druk op zn buikje. Het was ook even zoeken naar hoe strak je het lakentje moet spannen. Intussen gestopt met inbakeren. Hij kan zn armpjes nog los krijgen, dus als hij heel onrustig is, dan wurmt hij zich los. Maar als je hem rustig in bed legt, dan slaapt hij tot de voeding met z'n armpjes naar beneden, dus tevreden over! De rits maakt alleen "veel" geluid waardoor hij wat wakkerig wordt als je hem dichtritst, maar daar kom je vanzelf achter 😅