17 Reacties

9 dagen geleden

Onze baby is ook bijna zes maanden en ik ga deze voor de overstap van co-sleeper naar ledikant weer aanschaffen. Het zorgt er toch voor dat hij rustiger blijft liggen, zijn beentjes kunnen wel omhoog. Maar zijn bovenlichaam blijft rustiger liggen. Ik kan het echt aanraden! Op Vinted vind je ze vaak wat voordeliger en als het niks is verkoop je het zo weer (voor ong. dezelfde prijs).

9 dagen geleden

Wij hebben het nunki deken aangeschaft toen onze kleine in zijn eigen bedje ging slapen (ipv cosleeper) omdat hij anders het hele bedje doorrolde nu slaapt hij een stuk rustiger maar ‘s morgens krijgt hij het nog voor mekaar om er uit te rollen maar de nacht blijft hij rustig liggen

9 dagen geleden

Mocht je besluiten om er een aan te schaffen: ik ben onlangs gestopt met het gebruiken van het laken. Onze zoon is begonnen met op zijn buik te slapen en slaapt hierdoor rustig. Het lakentje hebben wij niet meer nodig. Je kunt hem voor een leuk bedrag overkopen mocht je hier interesse in hebben!

9 dagen geleden

Zeker aan te raden! Wij gebruikten het lakentje in de co-sleeper toen we zijn gestopt met inbakeren en nu ligt ze ook onder een Nunki in haar ledikantje. Ze ligt zoveel rustiger hierdoor, beiden via marktplaats gekocht zodat het niet zo gruwelijk duur is🤭

9 dagen geleden

Hier ook positief! Zonder lakentje rol hij het hele bed door, draait hij om z’n as, gaan de benen van links naar rechts en de lucht in. In slaap vallen lukt dan dus ook echt niet! Onder het lakentje slaapt hij echt een stuk rustiger. Fedde & Kees heeft via hun eigen website ook ‘tweedekansjes’. Daar heb ik ons lakentje vandaan gehaald. Je hebt ook een test mogelijkheid bij ze, waarbij je 3 weken kunt testen en als het niet bevalt kun je het terugsturen en hoef je niet het volledige bedrag te betalen.

9 dagen geleden

Reactie op Liinseey

Mocht je besluiten om er een aan te schaffen: ik ben onlangs gestopt met he ...
Welke maat bed hebben jullie? :)

9 dagen geleden

Mijn zoontje raakte ervan in paniek en die vond het echt verschrikkelijk haha, khad hem gelukkig eerst gehuurd om te proberen!

9 dagen geleden

Reactie op SharonJ

Welke maat bed hebben jullie? :)
60 cm

9 dagen geleden

Reactie op Liinseey

60 cm
Ah die is te klein :p dacht voor een extra reserve :p

9 dagen geleden

Ik gebruikte de slaapzak met 6 weken en met 10 weken de laken ook gehaald, ook omdat ze druk was met haar beentjes. En echt het geld waard! Gebruik nooit meer een normale laken

9 dagen geleden

Reactie op Liinseey

60 cm
140x70

9 dagen geleden

Reactie op SharonJ

Ah die is te klein :p dacht voor een extra reserve :p
Jammer! Op Vinted staan er trouwens een hoop (weet alleen niet welke maat)

9 dagen geleden

Wij gebruiken hier ook het Nunki lakentje maar mijn zoon haalt zn armen er direct onder vandaan en schopt met zijn voeten nog steeds in de lucht. Ik ben er niet perse heel te vrede van helaas …. Als tip, je kunt ze voor een redelijke prijs op vinted kopen en ook een soort trial doen bij fedde en kees zelf

8 dagen geleden

Wij gebruiken deze al een hele poos en zijn er heel erg tevreden over het helpt bij onze zoon echt om beter en rustiger te slapen.. hij heeft minder bewegingsruimte om zich te draaien en met zijn beentjes te schoppen oid..

8 dagen geleden

Reactie op Sunnytina

Wij gebruiken hier ook het Nunki lakentje maar mijn zoon haalt zn armen er ...
Same here. Bij mij wurmt ze zich er gewoon onder uit ook vaak

8 dagen geleden

Hier ook een, erg blij mee! Ik vind het ook fijn dat je hem wel en niet kan gebruiken en ze er niet zo aan gewend zijn zoals bijv met inbakeren. Op de opvang en overdag thuis slaapt ze zonder en ‘s nachts na de laatste voeding rits ik haar erin. Vind het ook een prettig idee dat ze niet op der buik kan omrollen zonder toezicht in de nacht.

7 dagen geleden

Reactie op Liinseey

Jammer! Op Vinted staan er trouwens een hoop (weet alleen niet welke maat)
Heb je het lakentje nog? Ik heb wel 60 nodig😬