4 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb geen ervaring met nutrilon content en wil me ook nergens mee bemoeien maar vraag me even af of hij niet veel te veel ml krijgt per dag? 🙈

3 maanden geleden

Mijn ervaring is met kruidvat voeding dat er toch kindjes zijn die er niet goed op gaan. Ons zoontje groeide er bijvoorbeeld echt niet van in de kraamweek en heeft ons bijna een ziekenhuis opname gekost. De verloskundige zei dat ze het dus vaker hoorde dat kindjes er niet van groeien, niet genoeg verzadigd van zijn etc. Als ik jouw verhaal zo haar lijkt het een beetje of het bij jou ook zo is. Wij moesten over op hero of Nutrilon uiteindelijk hero gekozen en toen was die wel verzadigd etc. Zitten nu door koemelkallergie inmiddels op neocate maargoed dat is een ander verhaal

3 maanden geleden

Mijn ervaring bij mijn oudste is dat bij een hongerige baby content een goede oplossing is. Echter hij was nog hongerig (en wakker) als zijn fles op was. Wij zijn voedingen gaan mengen. Dus bv. 5 scheppen normale voeding icm met 1 schep content. Dit op advies van de diëtiste van Nutrilon (je kan deze bellen) en het CB. In 1 keer volledig overstappen op alleen content was niet het advies.

3 maanden geleden

Reactie op Avds-

Ik heb geen ervaring met nutrilon content en wil me ook nergens mee bemoeie ...
Jaa dat krijgt die ook omdat hij niet vol zit🙈 en dat komt denk ik door de kruidvat voeding