8 Reacties

4 maanden geleden

Ik ben toen onze zoon 5 weken was overgestapt op Nutrilon Omneo, echt een wereld van verschil. Nu sinds kort overgestapt op de Kruidvat extra care omdat het helemaal hetzelfde schijnt te zijn, en het gaat nog steeds erg goed.

4 maanden geleden

Reactie op Onderdekoffer

Ik ben toen onze zoon 5 weken was overgestapt op Nutrilon Omneo, echt een w ...
Ah, is daar ook een speciaal variant van? Nu gebruiken we de gewone voeding van de kruidvat

4 maanden geleden

Mijn dochtertje van 6 weken krijgt nu haar eerste flesje Omneo, ben erg benieuwd! Hoop dat t helpt

4 maanden geleden

Reactie op xWkiid

Ah, is daar ook een speciaal variant van? Nu gebruiken we de gewone voeding ...
Ja de extra care. Schijnt precies hetzelfde te zijn als de nutrilon omneo

4 maanden geleden

Kleine meid 4 weken nu. Nu 4 dagen op de omneo. En gaat stukken beter!! Poepen gaat ook makkelijker, vaker en beter. Rond 6-8 weken is normaal wel de piek, en als je weer over wilt op normale voeding moet je het wel afbouwen. Bij ons zei het cb wel dat het slim is om minder tussen merken te wisselen dus niet van kruidvat naar nutrilon en dan weer terug maar kruidvat. Maar wij gebruikte al nutrilon( zonder bv)

4 maanden geleden

Reactie op Lisalisa1

Mijn dochtertje van 6 weken krijgt nu haar eerste flesje Omneo, ben erg ben ...
En? Merkte je al snel verschil?

4 maanden geleden

Reactie op qqww

En? Merkte je al snel verschil?
Ja, en geen positief verschil helaas…. Ze is sinds de omneo alleen maar extremer aan het krijsen zoals we haar nog nooit hebben gehoord. Ik weet dat we officieel 2 weken moeten wachten om te kunnen zeggen of het werkt of niet, maar dit kunnen we echt niet meer aan 😅 Dus weer terug op Nutrilon (haar oude voeding) en ze krijst een stuk minder.. Maar dus nog wel heel intens. het is echt een zoektocht! Hoe gaat het bij jullie??

4 maanden geleden

Reactie op Lisalisa1

Ja, en geen positief verschil helaas…. Ze is sinds de omneo alleen maar ext ...
Ohhh aaah wat sneu! 2 weken isdan ook veelste lang.. Ik wil even afwachten tot de krampjes " piek" voorbij is. Ze is woensdag 8 weken dus dan zal t minder moeten worden.. zo niet ga ik kijken voor de hero comfort AR. Want we gebruiken nu normale hero. Of evt die van kruidvat eigen merk voor krampjes