6 Reacties

3 maanden geleden

Ik maak hem niet wakker maar dat is omdat hij zichzelf altijd rond dezelfde tijd wel komt melden, en geef borstvoeding op verzoek. Maar het is wel aan te raden om elke dag ongeveer dezelfde tijd te beginnen, zo kan je kindje een goed dag nacht ritme aanleren.

3 maanden geleden

Wij laten haar ook liggen. En geven flesvoeding op verzoek. Ik doe dus niets met tijden behalve die laatste fles. Ik merk dat die er gewoon in gaat hoor. Maar ik kijk naar haar wanneer ze honger heeft

3 maanden geleden

Oh behalve als we weg moeten natuurlijk. Dan maken we haar (tot ongenoegen van mevrouw) wel wakker

3 maanden geleden

Reactie op Lvdpol1991

Wij laten haar ook liggen. En geven flesvoeding op verzoek. Ik doe dus niet ...
Hoe doe je dat dan qua hoeveelheid voeding?

3 maanden geleden

Ik wacht als het kan tot hij zelf wakker wordt en pas daar de dag op aan. Hij komt toch vaak ergens anders dan ook nog wel weer een half uurtje eerder of later. Je kan dan alsnog besluiten de laatste rond 20 u aan te bieden (ook al is dit dan misschien iets korter) als je dat zou willen.

3 maanden geleden

Ik zit vaak met hetzelfde. Vandaag was mijn dochter ook erg laat, 8u was ze nog steeds niet wakker. Dit betekent voor de flessen dat ze vandaag om de 3,5u ongeveer een fles krijgt ipv om de 4u. Dan komen we vanavond weer rond dezelfde tijd uit :)