4 Reacties

12 dagen geleden

Ons meisje (ook van 8 mei) heeft dit ook. Ik las dat de darmen moeten wennen en blijf (een kleine hoeveelheid) hapjes geven. Zal pas uitbreiden als ik merk dat het beter gaat met haar buik .

12 dagen geleden

Reactie op LLL15

Ons meisje (ook van 8 mei) heeft dit ook. Ik las dat de darmen moeten wenne ...
Denk dat wij dat ook maar gaan doen. Bieden haar 1 ijsblokje aan maar die gaat maar helft of drie kwart op. Ze vindt het ook nog niet zo geweldig 😄

12 dagen geleden

Dochter (6mei) had dit ook heel erg! Met 4md begonnen met oefenhapjes. Maar nu met ruim 5md gaat het heel goed met haar buikje en vind ze t super lekker allemaal! Haar darmpjes moesten idd heel erg wennen maar gewoon blijven oefenen heeft geholpen. Wij deden 1 smaak bijv banaan 3dg achter elkaar en dan aantal dagen geen hapjes en dan weer 3dg een nieuwe smaak. Hopelijk gaat t snel beter met haar buikje

12 dagen geleden

In het begin had ons zoontje ook een paar keer vreselijke buikpijn. Toen een tijdje gestopt. Nu met 5,5 maand gaat het veel beter. Ik heb hem tussendoor wel pro biotica gegegeven, om de darmflora wat te versterken, geen idee of dat ook een bijdrage heeft geleverd.