11 Reacties

2 maanden geleden

Ik ben zelf van mening dat ik het beste mijn baby kan volgen in dit soort dingen. 🤭 Maar… ik ben ook benieuwd naar hoe andere mama’s dit zouden doen dus ik ga even mee lezen!

2 maanden geleden

Ik maak haar hier overdag wel wakker, om dit te voorkomen

2 maanden geleden

Reactie op Mv86

Ik maak haar hier overdag wel wakker, om dit te voorkomen
Maar valt jouw kleine dan nog wel in een diepe slaap?

2 maanden geleden

Reactie op ingele88

Maar valt jouw kleine dan nog wel in een diepe slaap?
Ja, maar wij voeden dus ook op schema waardoor er al snel een ritme is ontstaan van overdag eten en 's nachts slapen

2 maanden geleden

Reactie op Mv86

Ja, maar wij voeden dus ook op schema waardoor er al snel een ritme is onts ...
Ja ritme is hier nogal lastig omdat ze snacht gewoon nog voor eten komt. Die tijd wisselt nog wel eens

2 maanden geleden

Reactie op ingele88

Ja ritme is hier nogal lastig omdat ze snacht gewoon nog voor eten komt. Di ...
Dat maakt opzich niets uit. Als je elke dag de dag op dezelfde tijd start, creëer je ook een ritme.

2 maanden geleden

Reactie op Mv86

Dat maakt opzich niets uit. Als je elke dag de dag op dezelfde tijd start, ...
Dat is hier standaar tussen 0600/0700

2 maanden geleden

Geen idee of het voor jouw kindje werkt en je baby volgen is uiteraard ook helemaal goed, maar ik houd wel echt een schema aan voor voeding overdag. En beetje slaapjes. Natuurlijk kan het afwijken als zij eerder komt omdat ze honger heeft, maar ik maak wel wakker voor een flesje als dat nodig is. En hier werkt het goed. Ik start en eindig ook elke dag beetje rond dezelfde tijd. Wellicht werkt het ook voor jou ☺️

2 maanden geleden

Reactie op nhams

Geen idee of het voor jouw kindje werkt en je baby volgen is uiteraard ook ...
Wellicht dan idd toch maar proberen er moet toch een ritme bij haar gaan komen vooral ik nu weer aan het werk ben.

2 maanden geleden

Reactie op ingele88

Dat is hier standaar tussen 0600/0700
Geef je dan ook meteen een fles? Dan kun je vanaf daar om de 3 of 4 uur verder gaan met voeden en zal er weer een juist ritme komen verwacht ik. Maar dan zul je dus wel wakker moeten maken

2 maanden geleden

Reactie op Mv86

Geef je dan ook meteen een fles? Dan kun je vanaf daar om de 3 of 4 uur ver ...
Ja dan wel idd maar precies wat je zegt dan moet ik haar wakker maken