17 Reacties
4 maanden geleden
Ja ik had dit!
Na de eerst ochtend voeding sliep ze altijd opeens een blok van 5 uur. ‘s nachts van 3 uur steeds. Heel lullig maar ben haar overdag strikt elke 3,5 uur wakker gaan maken en gaan voeden, dat heeft uiteindelijk wel geholpen.
Nu slaapt ze haar langste blok na de laatste avond voeding (20:00)
4 maanden geleden
Reactie op Anien
Hoi! Wil je deze ook aan mij sturen toevallig? :)
Hallo! Zou ik deze ook mogen hebben? 🥰
4 maanden geleden
Reactie op mama0706
Zal je privé ff sturen, vriendschapsverzoek gestuurd
Zou ik deze ook mogen? :)
4 maanden geleden
Reactie op mama0706
Als je mij ff privé berichtje stuurt zal ik uitleggen wat wij doen !
Ik heb een verzoek gestuurd!
4 maanden geleden
Wij volgen routine uit hun Newborn gids.
Ik kan/mag niet alles daaruit delen.
Wat ik wel kan aanraden is dat als je interesse hebt kijk op haar insta. Staan onwijs veel tips en mocht je willen schaf de Newborn gids aan. Het helpt mij iig goed om voor waar het kan ritme in te brengen.
Voor ons werkt hun schema. Maar dat moet ook wel bij je passen.😊
4 maanden geleden
Ik heb vanaf het begin al zelf een schema bedacht wat inhoud dat ik onze baby iedere 3u overdag wakker maakte. Als ze maar weinig dronk en in slaap viel ging ik haar verschonen, zo werd ze goed wakker. Resultaat is dat ze vanaf het begin 4/5u in de nacht sliep en nu tussen de 7-9u in de nacht. Ze is nu 2 maanden..
4 maanden geleden
Wat je kan doen is overdag iets minder voeding geven per fles (als je flesvoeding geeft) en de avondlfes groter maken. Zo is de baby niet bomvol tijdens de dag flessen waardoor ze steeds gaan slapen en dan na de avondfles wel.
Hier hebben we niet echt een ritme erin..dat komt straks wel als hij iets ouder is. Plus hier de ochtend en overdag hazeslaapjes in de box en savonds pas naar bed in een donkere kamer zodat de kleine weet dat het dan echt bedtijd is