17 Reacties

4 maanden geleden

Ja ik had dit! Na de eerst ochtend voeding sliep ze altijd opeens een blok van 5 uur. ‘s nachts van 3 uur steeds. Heel lullig maar ben haar overdag strikt elke 3,5 uur wakker gaan maken en gaan voeden, dat heeft uiteindelijk wel geholpen. Nu slaapt ze haar langste blok na de laatste avond voeding (20:00)

4 maanden geleden

Wij hadden/ hebben dit ook. Nu volgen we het ritme snuggles and dreams en we maken haar dus wakker voor een voeding om de 3u.

4 maanden geleden

Reactie op mama0706

Wij hadden/ hebben dit ook. Nu volgen we het ritme snuggles and dreams en ...
Hoe ziet dat schema eruit? Ik kan alleen een schema vanaf 4 maanden vinden op hun site

4 maanden geleden

Reactie op mini90

Hoe ziet dat schema eruit? Ik kan alleen een schema vanaf 4 maanden vinden ...
Zal je privé ff sturen, vriendschapsverzoek gestuurd

4 maanden geleden

Reactie op mama0706

Hoi! Wil je deze ook aan mij sturen toevallig? :)

4 maanden geleden

Reactie op Anien

Hoi! Wil je deze ook aan mij sturen toevallig? :)
Hallo! Zou ik deze ook mogen hebben? 🥰

4 maanden geleden

Reactie op mama0706

Zou ik deze ook mogen? :)

4 maanden geleden

Reactie op frummeltje1

Zou ik deze ook mogen? :)
Als je mij ff privé berichtje stuurt zal ik uitleggen wat wij doen !

4 maanden geleden

Reactie op mama0706

Als je mij ff privé berichtje stuurt zal ik uitleggen wat wij doen !
Ik heb een verzoek gestuurd!

4 maanden geleden

Wij volgen routine uit hun Newborn gids. Ik kan/mag niet alles daaruit delen. Wat ik wel kan aanraden is dat als je interesse hebt kijk op haar insta. Staan onwijs veel tips en mocht je willen schaf de Newborn gids aan. Het helpt mij iig goed om voor waar het kan ritme in te brengen. Voor ons werkt hun schema. Maar dat moet ook wel bij je passen.😊

4 maanden geleden

Ik heb vanaf het begin al zelf een schema bedacht wat inhoud dat ik onze baby iedere 3u overdag wakker maakte. Als ze maar weinig dronk en in slaap viel ging ik haar verschonen, zo werd ze goed wakker. Resultaat is dat ze vanaf het begin 4/5u in de nacht sliep en nu tussen de 7-9u in de nacht. Ze is nu 2 maanden..

4 maanden geleden

Reactie op Josje24

Ik heb vanaf het begin al zelf een schema bedacht wat inhoud dat ik onze ba ...
Zullen we ongeveer wel hetzelfde doen. Bij mij komt het ook uit op om de 3u voeden. Helaas nog niet 7/9 u in de nacht maar wel 4-5 u

4 maanden geleden

Wat je kan doen is overdag iets minder voeding geven per fles (als je flesvoeding geeft) en de avondlfes groter maken. Zo is de baby niet bomvol tijdens de dag flessen waardoor ze steeds gaan slapen en dan na de avondfles wel. Hier hebben we niet echt een ritme erin..dat komt straks wel als hij iets ouder is. Plus hier de ochtend en overdag hazeslaapjes in de box en savonds pas naar bed in een donkere kamer zodat de kleine weet dat het dan echt bedtijd is

4 maanden geleden

Reactie op Lisetteeee

Wat je kan doen is overdag iets minder voeding geven per fles (als je flesv ...
Als je overdag minder voeding geeft. Heb je kans dat ze dat snachts juist gaan inhalen en ineens weer vaker voor de voeding komen

4 maanden geleden

Reactie op mama0706

Wij volgen routine uit hun Newborn gids. Ik kan/mag niet alles daaruit del ...