5 Reacties
3 maanden geleden
Onze oudste deed dit ook al zo vroeg. Voor zover ik weet zit er niets anders op dan hem goed in de gaten houden en hopen dat hij snel in de gaten heeft hoe hij terug moet rollen. Bij ons duurde dat 2 maanden. Ik hield hem tijdens de dutjes op de babyfoon in de gaten en in de nacht had ik hem in het ledikant naast ons bed, zodat ik er snel bij was. Ik vond het ook eng, maar moet zeggen dat het nooit nodig geweest is om in te grijpen.
3 maanden geleden
Sinds een paar dagen proberen wij ook hem zonder in te bakeren op bed te leggen. Het is wel even wennen omdat hij gelijk aan zijn handjes wilt sabbelen en hierdoor niet slaapt. Ik probeer zijn handjes vast te houden en zijn speentje zodat hij niet schrikt van zijn handjes.
3 maanden geleden
Reactie op AnnB2024
Als hij kan omrollen mag je niet meer inbakeren! Ik baker mijn kleine ook i ...
Hij slaapt bijv nu ivm warmte en geen airco met alleen zijn luier aan, het is hier zo heet maar los van dat slaapt eigenlijk vanaf moment 1 al goed zonder te inbakeren helemaal geen moeite mee gehad. Maar misschien ligt het er ook aan dat ik het nog geen week heb gedaan en hij het niet gewend is geweest.