7 Reacties
茅茅n maand geleden
Hier hetzelfde, rechts kolf ik maar 40 ml en links meestal rond de 150! Heb zelf ook geprobeerd om rechts meer aan te leggen maar hij heeft gewoon een enorme voorkeur voor links. Zelf heb ik er geen problemen mee want er is genoeg melk, alleen een beetje jammer van de ongelijke borsten 馃槄. Dus sorry geen tips, wel herkenning
茅茅n maand geleden
Leg je netjes om en om aan? Als jullie er verder geen last van hebben, dan hoef je er natuurlijk niks mee. Wat je baby drinkt is natuurlijk, wat je kolft niet :) Zonder kolven had je het misschien niet eens gemerkt 馃き
Ik heb af en toe ook een weigerende baby, dus hier krijgt hij nu steeds eerst de favoriete borst zodat ik zeker weet dat hij lekker drinkt. Meestal drinkt hij nu goed, dus dan ga ik de minder favoriete borst weer vaker aanbieden. Als ik geregeld zou kolven, wat jij denk ik overdag doet, dan kolf ik de mindere kant wat langer door dan de andere :)
茅茅n maand geleden
Wat ook nog kan, is dat je twee verschillende schildmaten nodig hebt. Je zou ze eens na kunnen meten of ze wel even groot zijn 馃槄
Drinkt je kindje beide kanten ongv even lang 's nachts?
茅茅n maand geleden
Reactie op seherr95
Oh ja zou kunnen, mijn rechterborst oogt kleiner dan de linker馃ゲ
Hij drink ...
Borst of tepel? Schildmaten gaat om je tepel. Maar kan me voorstellen dat je ook ongelijke borsten hebt door je productieverschil
Als je je ongelijke borsten vervelend vindt, zou ik vaker links aanleggen indd :)
茅茅n maand geleden
Hey!
Hier had ik eerst meer productie rechts en sinds twee weken heb ik opeens meer productie links. Het is compleet omgedraaid, zonder echt effectief anders te hebben gedaan.
Ik ga mee met wat hij wilt en soms is het zo dat hij langer aan de ene borst drinkt dan aan de ander, als hij maar tevreden is.