17 Reacties

5 maanden geleden

Wat zwaar voor jullie allemaal! Ga je naar de osteopaat? Anders zou ik dat proberen

5 maanden geleden

Jeetje wat heftig.. mijn kindje is ook van 9 mei en ik heb 1 weekje gehad dat ik het gewoon niet meer wist en ik kon zelf alleen maar huilen omdat ik kapot was. Kan je nagaan dit wat jij omschrijft.. ben je al naar een osteopaat geweest / reiki behandeling (iemand die reiki bij kindjes kan)? Anders raad ik dit echt aan! 1 a 2 dagen er na is t altijd eventjes erger en daarna hoort het beter te gaan met eventuele nabehandelingen. Misschien zit er iets vast wat erg pijn doet? Onthoud dat het echt over gaat lieve mama, ook al lijkt dat erg ver weg.. tussen de 6 en 8 weken is er een piek en vanaf 3 maanden gaat alles echt anders zijn. Hou vol! ❤️

5 maanden geleden

Wat heftig zeg, jeetje! Ik ben na 1 moeilijke gildag al half radeloos laat staan wat jullie doormaken! Wat hun ook zeggen, zou osteopaat proberen of heb je dat al gedaan? Uiteindelijk komt het goed lieve mama, nu wel heel pittig hoor maar you got this! <3

5 maanden geleden

Zo herkenbaar bij mijn eerste kindje. Het is heel heftig, maar je moet er doorheen. Stel je voor dat jouw slokdarm volledig kapot is door het zuur. Kleintje heeft gewoon pijn. Ze kunnen niks anders dan huilen. Hier was de combi nexium en pepti het beste. Wellicht pepti nog proberen?

5 maanden geleden

Reactie op Door082020

Zo herkenbaar bij mijn eerste kindje. Het is heel heftig, maar je moet er ...
We hebben neocate want pepti hielp niet voldoende

5 maanden geleden

Sterkte van een voor mijn gevoel katerige moeder hier (slaapgebrek) Geen advies

5 maanden geleden

Wat heftig! Hier soort gelijke situatie. Erg pittig met eentje rondlopen die ook aandacht wilt en een kleintje waar je alleen maar mee moet lopen. Wij gaan een collum behandeling proberen. Hoor er veel positieve verhalen over. Hoop dat het helpt. Misschien voor jullie ook het overwegen waard?

5 maanden geleden

Heftig. Vraag hulp/steun van familie of vrienden zodat je even rustig kan ademhalen. Heb je al een draagzak in gebruik? Anders ook nog te proberen om wat rust voor ieder te creëren. Osteopaat zou ik zeker doen. Ik ga morgen voor de tweede keer met m’n zoon. Hij is geen huil baby maar mijn vorige zoon heeft er heel veel aan gehad dus zijn we uit voorzorg ff gegaan om uit te sluiten dat er iets niet fijn zit 🙂 heel veel sterkte!!

5 maanden geleden

Wat heftig, veel sterkte! Wij hebben een redelijk tevreden baby dus kan er niet over meepraten maar hij heeft wel last van krampjes. Sab Simplex werkte bij ons juist averechts en daar ging hij meer van huilen. Dus mee gestopt en gestart met een (dagelijkse) babymassage. Dat samen met de kipkep en Moonie beer hebben enorm geholpen! Wie weet helpt het je!

5 maanden geleden

Bij ons was ons eerste kindje zo onrustig/ongelukkig. Als in: krijsen krijsen krijsen non stop. De baby zelf sliep ook Nauwelijk. Ik raakte zo overspannen van iedereen die aan het genieten was van hun baby of tips van van krantjes en het cb over slapen/spelen etc. Want het enige wat onze baby deed was huilen huilen. Soms 8 tot 10 uur aaneen. Hartverscheurend. En toen plots was het weg. Rond de 4 maanden. We weten nog niet waarom. Echt bij wijze van in een weekje was het weg. Nu is het een vrolijk gezond kereltje van anderhalf jaar. Gelukkig is ons 2e kindje nu de kalmte zelf. Maar nu dus weer met terugwerkende kracht een schuldgevoel naar mijn zoontje toen. Het kan dus echt anders en wisten wij veel. Ik heb helaas geen tips. Ik hoop dat jullie weten dat je het goed doet en dat het niet aan jullie ligt. Het gaat voorbij. Hopelijk snel. En je kindje zal er niks meer van herinneren. Wel echt heel rot voor jullie als gezin. Heel veel sterkte!!!

5 maanden geleden

Ik volg, heb hetzelfde

5 maanden geleden

Ik volg! Hier precies hetzelfde, hij is van 6 mei

5 maanden geleden

Reactie op Doperwtje

We hebben neocate want pepti hielp niet voldoende
Oh dan heb je naar mijn weten alles gedaan wat je kunt. Sterkte. Het gaat echt over. Al heb je daar nu even niets aan.

4 maanden geleden

Hoe gaat het nu?

4 maanden geleden

Ik zou zeker een bezoekje aan de osteopaat brengen, ze kunnen hier zoveel baat bij hebben!

4 maanden geleden

Ga naar een osteopaat. Bij ons heeeeel goed geholpen. Zaten spanningen in zijn lijfje...

4 maanden geleden

Wij zijn bij een Chiropractor geweest ivm veel reflux klachten, huilen, niet plat willen liggen. Na 4 behandelingen hebben wij een hele andere baby, zoveel relaxter!