12 Reacties
4 maanden geleden
Hey ik ben 5 weken terug bevallen en had dit ook ikwas aan vloeien was niet klaar daarna begon ik ineens heftig de bloeden en had krampen verloskundige zei dat het ongesteld heid is ik zou vk bellen want ik geef ook borstvoeding ze zei dat het kan zolang ik geen koorts heb en misselijk voel is niks aande hand
4 maanden geleden
Ik geef volledig borstvoeding en vloeide 2 weken na de bevalling al niet meer. Met 4 weken verloor ik ineens weer aardig wat bloed. Na 2 dagen besefte ik ineens dat ik alweer ongesteld geworden was. Vorige week ook ineens pijnlijke borsten met het aanhappen en ik besefte dat dit precies 2 weken na de ongesteldheid was. In ovuleer dus alweer lekker. Volgende week weer ongesteld dus 😓
4 maanden geleden
Bij mij nu hetzelfde. Ik was 2 weken na de bevalling al gestopt met vloeien. Ik geef borstvoeding en nu 7 weken later na de bevalling heb ik sinds vandaag weer wat bloed. Ik slik nu sinds ongeveer 1,5 week net de minipil maar waarschijnlijk net te laat om de menstruatie nog te remmen
3 maanden geleden
Na de vorige zwangerschap ben ik helemaal niet ongesteld geworden en 14 maanden na de bevalling was ik weer zwanger. Gaf toen ook borstvoeding. Deze keer hoopte ik ook zo lang niet ongesteld te worden, maar nu al een paar dagen weer wat bloedverlies. Dus ben bang dat het de komende dagen doorzet en ik nu toch alweer ongesteld word. Dochter is 10 weken en geef wederom volledig borstvoeding.
3 maanden geleden
Ik ben vandaag voor het eerst weer ongesteld geworden. Vanmorgen stond ik op en ik dacht dat ik door m'n rug was gegaan 🙉 gelukkig menstruatie een paar uur later 😅
Het bloedverlies valt enorm mee, heb alleen wel veel krampen waardoor ik meer pauze moet nemen dan ik zou willen. Ook wel irritant dat het nu net zo heet is.
3 maanden geleden
Bij de 1e pas na 8 mnd ofzo en dat was 3 mnd na stoppen borstvoeding.
Bij de 2e werd ik het 5 wk na de bevalling al. En nu zou ik de 2e menstruatie dus zo beetje moeten krijgen (maar ik ben bekend met onregelmatigheid)
3 maanden geleden
Stom he! Ik had stiekem gehoopt dat het even zou duren, vooral omdat ik bv geef, maar helaas na 5weken na de bevalling ongesteld geworden 😅
Volgens mijn vk ligt het aan hoe snel je hormonen herstellen en dat het normaal is dat het rond de periode van 5 a 6 weken weer ongesteld wordt. Maar natuurlijk verschilt dat per persoon en per situatie