7 Reacties

3 dagen geleden

Bij mij is het juist andersom. Ik heb vanwege PCOS nooit een normale cyclus gehad en nu na drie zwangerschappen waarvan twee gelukt middels IVF eindelijk een normale cyclus. Ik ervaar nu alles en fijn om ook meer libido te hebben want dat duurde dit keer erg lang.

3 dagen geleden

Herkenbaar, 2 kindjes en 100% klaar. Van mij mag alles eruit gehaald worden 🙈. Ik slik nu de pil door (om medische redenen) dus word gelukkig dan niet meer ongesteld

3 dagen geleden

Oei lastig zeg! Ik herken me hier nu niet in maar kan het me wel voorstellen. De ellende van het ongesteld zijn pff. Dit heb je van al overwogen maar een prikpil of hormoon spiraal zou een optie kunnen zijn om niet meer ongesteld te worden.

3 dagen geleden

Wat eerlijk van je om dit zo te schrijven, heb dit nog niet eerder van iemand gehoord en heb er ook nog nooit wat over gelezen. Ik ken het gevoel zelf niet, maar kan me er wel wat bij voorstellen, ja.. dank voor het delen!

3 dagen geleden

Heel herkenbaar. Ik slik daarom de pil.

3 dagen geleden

Reactie op Annie1979

Bij mij is het juist andersom. Ik heb vanwege PCOS nooit een normale cyclus ...
Oh ik heb ook zoooooo geeeeeeen zin in weer menstrueren. Maar dat van fat meer libido klinkt dan wel aanlokkelijk : Van beide is er bij mij nog niet gekomen

3 dagen geleden

Reactie op langnekoor

Oh ik heb ook zoooooo geeeeeeen zin in weer menstrueren. Maar dat van fat m ...
Doorlekken vind ik bloedirritant. Ik gebruik nu Always Secure Night Extra en Ultimate Night. Niets anders helpt.