5 Reacties

één maand geleden

Bij bureau slaap alleen via insta ingelezen Bij mn eerste wel bij een andere maar eigenlijk komt alles op hetzelfde neer. Zelfde ritueel met naar bed brengen, ook in de moeilijke tijden zodat er geen verwarring komt. Wakkertijden aanhouden, donkere kamer, ruis etc etc. Vaak heeft het tijd nodig. We willen eigenlijk dat onze babys gelijk goed slapen terwijl ze hun mama's nog zo hard nodig hebben

één maand geleden

Heeft je kindje problemen met slapen dan? Ik heb het nooit gedaan ivm de kosten maar ik heb nu ook wel geleerd dat je de hemel en aarde kan bewegen maar als je een kind hebt dat lastig slaapt, of vaak huilt of niet in z’n eigen bedje wil, dat je kind gewoon zo is en je daar het best gewoon bij kan neerleggen. Mijn eerste was vreselijk. Had huidhonger vanaf dag 1 en een jaar lang ontstoken oren. Heb in het begin alles geprobeerd. Niks hielp. Uiteindelijk heeft hij bijna twee jaar tussen ons in gelegen, hij rust en wij rust. Nu mijn tweede…. Slaapt vanaf dag 1 in z’n eigen bedje en kan ik bij elk dutje zo wegleggen. Als je kind slecht slaapt is er of iets medisch aan de hand… of hij/zij heeft je gewoon nodig, en daar is niks mis mee. Laat dat lekker landen en accepteer dat gewoon. Jij blij, je baby blij.

één maand geleden

Reactie op Klaasje Hadassa

Heeft je kindje problemen met slapen dan? Ik heb het nooit gedaan ivm de ko ...
Dit is geen antwoord op mn vraag maat meer ongevraagd advies haha 😛Je kent onze situatie niet en het is niet goed om te gaan vergelijken.

één maand geleden

Al die slaapcoaches zullen je hetzelfde vertellen, namelijk een vast ritueel, "drowsy but awake" wegleggen, white noise, wakkertijden aanhouden, niet in slaap voeden bla bla bla. Zo'n cursus gaat je niets leren wat je niet online al kunt vinden, want er is niet een geheime life hack waarmee álle baby's ineens door gaan slapen. Ik zou m'n geld lekker ergens anders aan besteden :)

één maand geleden

Reactie op CuckooBlue

Al die slaapcoaches zullen je hetzelfde vertellen, namelijk een vast rituee ...
Dit is geen antwoord op m’n vraag maar meer ongevraagd advies haha. Je kent onze situatie niet en het is niet goed om te vergelijken…… dusss