19 Reacties
4 maanden geleden
Klinkt als ons verhaal. Bij ons bleek er ook nog verborgen reflux in het spel te zijn. Veel kreunen en smakken en pijn.. wij hebben het matrasje iets omhoog gelegd en zijn johannes brood pitmeel gaan gebruiken. Die pepti is namelijk dunner dan andere voeding en daardoor kan het zijn dat het makkelijker terug omhoog komt
4 maanden geleden
Herkenbaar! Hier ook na de fles van 03:00/04:00 uur erg onrustig, maar wel slapend. Wij zijn sinds gisteren gestart met pepti bij verdenking kma. Wat was hiervoor bij jullie de aanleiding?
4 maanden geleden
Reactie op frummeltje1
Herkenbaar! Hier ook na de fles van 03:00/04:00 uur erg onrustig, maar wel ...
Wij zijn nu ruim 1,5 week bezig.
Ik had meer een onderbuik gevoel, omdat haar zus er ook last van had rond deze periode.
Ze had ook last van soort rochelen/verkouden klinken.
Dus in overleg met de cb arts hier mee gestart.
Er is wel iets meer rust. Alleen krampjes blijven wel.
Maar we zitten nu natuurlijk wel in de piek van de krampen periode. Dus lastig zeggen. Poepen was al wat moeizamer toen ook.
Beginnen met Johannesbroodpitmeel vind ik daarom ook beetje spannend, wat als ze dan nog meer last van d’r buik krijgt.
4 maanden geleden
Hoe gaat het inmiddels? Mijn kleintje begint dit ook opeens te doen (7,5 weken)!
4 maanden geleden
Reactie op MamavFleur
Hoe gaat het inmiddels? Mijn kleintje begint dit ook opeens te doen (7,5 we ...
Het is nog beetje hetzelfde.
Afgelopen nacht leek het iets minder te zijn.
Even aankijken of het de komende dagen ook zo is.
Ik verdenk wel dat ze verborgen reflux heeft dus we zijn sinds dinsdag de voeding een beetje aan het indikken.
4 maanden geleden
Reactie op MamavFleur
Hoop voor je dat het inderdaad snel beter wordt!
Ik heb toevallig net doorverwijzing voor kinderarts gekregen.
Ze krijgt al pepti voeding maar sinds 2 weken ook uitslag op dr huid wat zich nu uitbreidt op dr borst dus cb stuurt ons nu door. Verandering in 2 weken is te groot
4 maanden geleden
Reactie op Mandy Krouweel
Klinkt als ons verhaal. Bij ons bleek er ook nog verborgen reflux in het sp ...
Gaat het bij jullie goed met Johannes brood pitmeel, hoeveel gebruik je? In overleg met consultatie bureau?
4 maanden geleden
Mijne heeft dit ook. Vanaf het begin maar alleen in de avond/nacht na weer weg te leggen. Ik zocht er alleen niet zoveel achter en dacht meer aan wat verwerking/krampjes. Hoe kom je erachter of het verborgen reflux is?