Laat ik voorop stellen dat we een ontzettend makkelijk kindje hebben, hij slaapt al heel lang door en is heel vrolijk. Overdag weg leggen om te slapen is eigenlijk het enige wat niet lukt, maar dat komt vast wel goed. Daardoor vind ik het extra stom maar ik merk dat ik super onrustig word van het huilen van mijn baby als hij dat af en toe doet. Ik merk dat mijn man er veel relaxter mee omgaat, maar ik ben zo gefocust op elk huiltje en kreuntje. Ik weet wel dat ik hem niet voor elk huiltje moet pakken en dat doe ik ook niet maar ik heb echt zo'n onrust in mn lijf als hij huilt. Eigenlijk is de onrust alleen echt weg als hij lekker tevreden bij mij ligt🙈voor de rest van de tijd heb ik altijd de onrust of het wel goed gaat en ben ik gefocust op of ik hem hoor. Dus constant niet echt relaxed ofzo. Iemand die dat herkent en/ of tips heeft om er wat relaxter in te staan? Overigens diep respect voor de mama's waarvan de baby veel vaker huilt, ik zou echt niet weten hoe ik dat zou moeten doen.