Hoi Allemaal,
Mijn dochtertje is nu 7 weken oud en drinkt regelmatig onrustig aan de borst, maar sinds een week is dit heel hevig. Ze laat continu los, drukt haar hoofd in mn borst of trekt naar achteren en is na 5 minuten klaar. Eerder dronk ze wel 10 minuten. Echter lijkt ze wel genoeg gehad te hebben want ze komt na 3 uren pas weer.
Hoort dit bij de buikpijn piek? Herkennen mensen dit gedrag?
Ik wordt er echt hopeloos van...
wow alsof ik ons eigen verhaal lees…. hier ook 7 weken en sinds een week super onrustig aan de borst. Lijkt ook steeds genoeg te hebben aan 1 borst met als gevolg een andere hele volle borst. Ik wordt er ook behoorlijk moedeloos van, er wordt hier ook aanzienlijk slechter geslapen. Fijn om te lezen dat we niet de enige zijn en het waarschijnlijk gewoon weer een fase is.
Mijn baby is nu 6.5 week en drinkt ook telkens 1 borst eigenlijk. Vaak wel even clusteren in de avond, maar dan bijv slapen van 23 tot 5.30. Dan weer 1 borst en weer in slaap
Onze kleine drinkt vaak onrustig. Ik ben er achter gekomen dat ik haar vaak even moet laten boeren en dat ze daarna weer rustig(er) wordt. Misschien dat dit helpt.