18 Reacties

17 dagen geleden

Ik weet niet of inbakeren helpt. Onze oudste had swaddle me doeken. Onze baby heeft dit niet nodig gehad. Flesje en speentje en na 5 minuten ongeveer ligt hij al in Dromenland.

17 dagen geleden

Reactie op Annie1979

Ik weet niet of inbakeren helpt. Onze oudste had swaddle me doeken. Onze ba ...
Is inbakeren nog steeds veilig zodra ze kunnen omrollen? Ik hoorde namelijk dat het dan word afgeraden😅 Bedankt voor de tip!

17 dagen geleden

Mijn zoontje deed dit ook. Hij slaapt nu op zijn buik en is zo veel rustiger! Valt ook erg vlot en zelfstandig in slaap sinds hij op zn buik ligt!

17 dagen geleden

Reactie op JamyR

Is inbakeren nog steeds veilig zodra ze kunnen omrollen? Ik hoorde namelijk ...
Oh nee dan niet.

17 dagen geleden

Wij hadden dit ook! Zeker nadat we moesten stoppen met inbakeren door rollen. We hebben nu een Nunki lakentje van Fedde en Kees. Vind het belachelijk duur, maar onze dochter slaapt nu zoveel beter, en langer achter elkaar!

17 dagen geleden

Reactie op GabyvP

Mijn zoontje deed dit ook. Hij slaapt nu op zijn buik en is zo veel rustige ...
Mijn zoontje slaapt ook veel op zijn buik maar zelfs dan is hij nog zo onrustig. Dan gaat hij met zn billen heen en weer of omhoog…

17 dagen geleden

Reactie op Suziee

Wij hadden dit ook! Zeker nadat we moesten stoppen met inbakeren door rolle ...
Ik zal er eens naar kijken. Dankje voor de tip!

17 dagen geleden

Wij gebruiken ook inderdaad het lakentje van Fedde en Kees, duuuurrr…maar, veel meer rust voor terug gekregen

16 dagen geleden

Wanneer worden die zwaaiarmpjes minder?

16 dagen geleden

Vind ik echt iets voor Marenne om te weten, maar die heb ik al een poos niet gezien!

16 dagen geleden

Heb je al geprobeerd om hem op zn zij te leggen? Je kan dan eventueel het fedde en kees lakenje of een opgerolde handdoek achter zn rug

16 dagen geleden

Reactie op Saar1705

Heb je al geprobeerd om hem op zn zij te leggen? Je kan dan eventueel het f ...
Jaa hij ligt al voornamelijk op zijn zij maar dan draait hij verder op zn buik of rug. Hij ligt gewoon geen enkel moment stil. Maakt niet uit in welke positie haha. Maar hef lakentje heb ik al een aantal keer voorbij horen komen dus ik zal zeker even kijken!

16 dagen geleden

Reactie op langnekoor

Vind ik echt iets voor Marenne om te weten, maar die heb ik al een poos nie ...
Wie is Marenne?😅

16 dagen geleden

Reactie op JamyR

Jaa hij ligt al voornamelijk op zijn zij maar dan draait hij verder op zn b ...
Hopelijk helpt het! Mn dochter vindt het niet fijn als het lakentje te strak zit dus je kan even uitproberen wat hij fijn vindt

16 dagen geleden

Reactie op JamyR

Mijn zoontje slaapt ook veel op zijn buik maar zelfs dan is hij nog zo onru ...
Ja dat doet mijn zoontje ook, maar stop hem strak in met een lakentje!

16 dagen geleden

Reactie op Suziee

Wij hadden dit ook! Zeker nadat we moesten stoppen met inbakeren door rolle ...
Rolt je dochtertje ook nog onder dat dekentje op haar buik? Of wordt ze gefrustreerd als ze juist niet kan rollen? Zit ook heel erg te twijfelen om het lakentje te bestellen ivm dat die van ons wakker wordt door rollen maar wordt soms wel erg gefrustreerd daar door.. daarom twijfel 😢

16 dagen geleden

Reactie op scentavo

Rolt je dochtertje ook nog onder dat dekentje op haar buik? Of wordt ze gef ...
Nee rollen gaat onder dat dekentje eigenlijk niet. Bij ons is ze af en toe even gefrustreerd dat ze haar handen niet kan bewegen maar dat gaat altijd binnen een paar seconden over.

15 dagen geleden

Herken dit ook heel erg... ook al sinds dat hij 1 maand is ongeveer... mega onrustig slaper... maakt niet uit of er een sprongetje,slaapregressie of whatever is.. altijd is hij onrustig. Hij slaapt dan ook naast mij in bed. Een speen wilt hij niet. Enige manier waarop ik hem soms kan sussen is mijn pink. Geen pretje nu trouwens met 2 ondertandjes😅 hij huilt niet ,maar constant aan het woelen de hele nacht. Ik heb ook echt geen idee hoe t komt. Toen hij nog niet rolde heeft hij altijd ingebakerd gelegen.. leek toen wel iets rustiger te slapen, maar altijd wel een onrustige baby geweest. Voor de rest een heel vrolijk en makkelijk mannetje. Maar die nachten.....kan niet wachten tot we weer een beetje normaal gaan slapen. Hij komt overigens ook nog om de 2a3 uur voor een voeding. Ik merk dat dat hij dan van onrust naar klaarwakker gaat. Heb helaas geen tips😔