18 Reacties
16 dagen geleden
Vind ik echt iets voor Marenne om te weten, maar die heb ik al een poos niet gezien!
16 dagen geleden
Reactie op Saar1705
Heb je al geprobeerd om hem op zn zij te leggen?
Je kan dan eventueel het f ...
Jaa hij ligt al voornamelijk op zijn zij maar dan draait hij verder op zn buik of rug. Hij ligt gewoon geen enkel moment stil. Maakt niet uit in welke positie haha.
Maar hef lakentje heb ik al een aantal keer voorbij horen komen dus ik zal zeker even kijken!
16 dagen geleden
Reactie op Suziee
Wij hadden dit ook! Zeker nadat we moesten stoppen met inbakeren door rolle ...
Rolt je dochtertje ook nog onder dat dekentje op haar buik? Of wordt ze gefrustreerd als ze juist niet kan rollen? Zit ook heel erg te twijfelen om het lakentje te bestellen ivm dat die van ons wakker wordt door rollen maar wordt soms wel erg gefrustreerd daar door.. daarom twijfel 😢
16 dagen geleden
Reactie op scentavo
Rolt je dochtertje ook nog onder dat dekentje op haar buik? Of wordt ze gef ...
Nee rollen gaat onder dat dekentje eigenlijk niet. Bij ons is ze af en toe even gefrustreerd dat ze haar handen niet kan bewegen maar dat gaat altijd binnen een paar seconden over.
15 dagen geleden
Herken dit ook heel erg... ook al sinds dat hij 1 maand is ongeveer... mega onrustig slaper... maakt niet uit of er een sprongetje,slaapregressie of whatever is.. altijd is hij onrustig. Hij slaapt dan ook naast mij in bed. Een speen wilt hij niet. Enige manier waarop ik hem soms kan sussen is mijn pink. Geen pretje nu trouwens met 2 ondertandjes😅 hij huilt niet ,maar constant aan het woelen de hele nacht. Ik heb ook echt geen idee hoe t komt. Toen hij nog niet rolde heeft hij altijd ingebakerd gelegen.. leek toen wel iets rustiger te slapen, maar altijd wel een onrustige baby geweest. Voor de rest een heel vrolijk en makkelijk mannetje. Maar die nachten.....kan niet wachten tot we weer een beetje normaal gaan slapen. Hij komt overigens ook nog om de 2a3 uur voor een voeding. Ik merk dat dat hij dan van onrust naar klaarwakker gaat. Heb helaas geen tips😔