5 Reacties
4 maanden geleden
Hier ook nog steeds een onrustige baby na 3x osteopaat. Slaapjes gaan wel beter maar als ze wakker is, is ze ook best onrustig en daar door niet altijd zo vrolijk. Krampjes spelen ook een rol. Nog even volhouden tot dit wat gaat afnemen.
4 maanden geleden
Wij ook een hele onrustige baby tot we naar de huilpoli van het ziekenhuis gingen dinsdag. Nu hebben we een strak ritme meegekregen. Bakeren ieder slaapje in een pacco inbakerdoek in en white noise en speen. Gaat echt stukken beter. We zijn sinds eergisteren overgegaan op neocate voeding omdat hij net als zn zus koemelkallergie heeft. Het enige wat nu nog onrust geeft hier is als die te moe is, en zijn reflux zowel verborgen als niet.. was ook bij zn zus zo. De onrustigste tijd hier is echt na zn avondfles van 6uur / half 7 tot zn voeding erna dan blijft ie huilen enz en uiteindelijk valt ie van vermoeidheid wel in slaap. Nadat we 80x de 5s methode hebben gedaan
4 maanden geleden
Het past wel heel erg bij die 6 weken. Heeft mijn dochter ook. Afgelopen week is ze overdag 8 tot 12 uur wakker geweest omdat ze ontroostbaar was en kon ee niet in slaap krijgen danwel houden. Ze is morgen 7 weken en ik merk al een klein beetje verbetering. Ik heb haar in week 6 veel vastgehouden, kon niet anders.
Tussen 6 en 8 weken zijn de darmen onrustig, heb je regeldagen en ook nog eens een sprong.
We gaan nog wel naar een osteopaat