7 Reacties

3 maanden geleden

Klinkt alsof ze in haar sprong 3 zit. Hier alles hetzelfde. Handje in mond is nu de fase dat ze alles willen ontdekken, heeft niets met tandjes te maken. Belletjes blazen is omdat ze hun stembanden etc trainen . In Oei ik Groei kan je meer leden ook over sprongen

3 maanden geleden

Hier mijn zoontje ook gillen als een meid, belletjes blazen, anders drinken dan ik gewend ben en hand in de mond. 🤣

3 maanden geleden

Klinkt als sprong 3 maar zou wel heel gespitst zijn op uitdroging nu …

3 maanden geleden

Die sprong zou hier wel te vroeg zijn want hij is 10w..🤷🏼‍♀️

3 maanden geleden

Hier t zelfde bij mijn zoontje van 10 weken maar dan drinkt hij juist veel. Handjes in mond doet hij ook al even. Maar met de dag wordt hij onrustiger, echt krijsen soms terwijl ik dat helemaal niet van m gewend ben. Slaapt overdag weinig omdat ie niet aan zn slaap wilt toegeven of zichzelf weer wakker maakt. Minder poepluiers maar áls er dan een is..🙄 Geen idee wat er opeens aan de hand is!

3 maanden geleden

Reactie op Merel456

Hier t zelfde bij mijn zoontje van 10 weken maar dan drinkt hij juist veel. ...
Hier precies hetzelfde, met name die handjes en vanuit het niets ineens kunnen krijsen en weinig poepluiers. Zo vervelend dat ze nog niet kunnen zeggen waar ze last van hebben…

3 maanden geleden

Reactie op BB1121

Die sprong zou hier wel te vroeg zijn want hij is 10w..🤷🏼‍♀️
Hier precies hetzelfde. Twijfel nog of het een verlaten sprong 2 is ofzo? Volgens de oei ik groei app. Zit er een marge op van 2 weken. Dus dacht misschien is dat het nog 😅😂