30 Reacties
16 dagen geleden
Hi moeders! Wij kregen van vrienden een speciale app aangeraden. In de app vul je alle data in rondom het slaap gedrag van je baby. En op basis van onderzoeken en data voorspelt deze app wanneer je baby moe wordt en wakker wordt. De app heeft ongeveer een week aan data nodig om het te kunnen voorspellen. En wanneer je het blijft invullen zal het schema wat de app maakt zich ook aanpassen aan de ontwikkeling van je kind. Het zal zeker geen zuivere waarheid zijn maar als je voor je gevoel ook al alles hebt geprobeerd.. die vrienden van ons vertelde dat hun baby eerst 50% van de nachten doorsliep en nu met die app 75%. Daarnaast heeft de app een soort lessen waar je van alles leert omtrent slapen. Nogmaals garantie tot aan de deur, maar wie weet! Als je mijn link gebruikt krijg je een week gratis toegang tot alle opties:
https://getnapper.com/invite?id=0cbf8b6568cd4c9196ce277137c30702
15 dagen geleden
Hier hetzelfde verhaal.. ik ben ook bang dat dit het lot is van de speen. Tussen 04:00 en 06:00 moeten wij er ook wel een x of 4/5 uit voor de speen. Lijkt ook geen honger want ze valt gelijk weer in slaap, maar 10 min of half uurtje weer hetzelfde. Heb ook geprobeerd om het niet te doen, maar dat resulteert zich in te gaan huilen en met het speentje optijd aanbieden voorkom ik dat wel. Dusja toch maar weer het speentje 🙈 is hopelijk een fase 😅 al is dit al weken zo aan de gang hier
15 dagen geleden
Reactie op Milanani
Hier hetzelfde verhaal.. ik ben ook bang dat dit het lot is van de speen. T ...
Ja bij ons was het dus idd de speen. Nu al 2 nachten doorgeslapen zonder speen. Bizar😱
15 dagen geleden
Reactie op Elm0
Bij ons hetzelfde. Piepen en dan geef ik gauw de borst, maar.komt wel.om.de ...
Oh jeetje dat is wel heel lang! Hier drinkt ze ongeveer 10/15 min en dan valt ze weer in slaap. Maar drinkt dan wel echt effectief zeg maar. Misschien overdag dan toch meer aanbieden? Hoeveel geven anderen hier (afgekolfde borstvoeding)? Wij geven elke 4 uur 160cc. Ik gok dat ze nu ongeveer 6.5 kilo is.
15 dagen geleden
Reactie op svv89
Oh wat fijn! En geef je de speen dan helemaal niet meer? Of alleen niet mee ...
Wat je zegt idd alleen niet meer na droomvoeding
Daarvoor lukt het nog niet
Na droomvoeding is die beetje slaperig en tevreden dan lukt het dus! Jaa vreselijk die speen he
Overdag wel echt een must have
15 dagen geleden
Reactie op Elm0
Bij ons hetzelfde. Piepen en dan geef ik gauw de borst, maar.komt wel.om.de ...
Ojeej 50min..bij elke voeding?
Mn dochter deed er ook zo lang over. Ik heb de laatste avondvoeding vervangen met fles (afgekolfde melk of KV). Daardoor heeft ze minder trek snachts en kom ik er soms met een speen mee weg. Blijkbaar drinkt ze dan meer of beter en duurt het geen eeuw haham