7 Reacties

4 dagen geleden

Geef je hem om 05 .00uur ook voeding als hij wakker is? Omdat ie sochtends maar 80 drinkt..

4 dagen geleden

En als je hem om 22:00 een klein flesje geeft, bijvoorbeeld 60? Heb je een slaapcoach overwogen? Ik volg nu een paar dagen het programma van slaaptipsvoorbabys, gaat tot nu toe redelijk goed moet ik zeggen.

4 dagen geleden

Reactie op 💁🏻‍♀️

En als je hem om 22:00 een klein flesje geeft, bijvoorbeeld 60? Heb je een ...
Een kleinere fles om 22:00 heb ik nog nooit gedaan. Ik volg die pagina wel idd!

4 dagen geleden

Reactie op Anoniem19900991

Geef je hem om 05 .00uur ook voeding als hij wakker is? Omdat ie sochtends ...
Neee.. dat probeer ik niet te doen. Want hij heeft dan. 22:00 en 01/02:00 ookal gehad

4 dagen geleden

Ons zoontje kwam ook elke 2 Max 3 uur en wou dan ook drinken. Wij hadden ook Vanalles geprobeerd nu hebben we een 4 seizoenen slaapzak (puckababy) gehaald en opeens slaapt hij 8 uren achter elkaar 1 flesje en dan nog 4/5 uren ondanks dat ons zoontje al een slaapzak en pyama aan had was dit blijkbaar niet warm genoeg nu slaapt hij met die slaapzak en een nunki laken

4 dagen geleden

Ik wilde zelf een topic starten tot ik die van jou zag. Ons zoontje van 5 maanden (23 mei geboren). Heeft dit sinds 1,5 week ook. Overdag slaapt hij goed en volgen we het schema van slaaptipsvoorbabys maar in de avond en nacht is het werkelijk waar echt zwaar op dit moment. Hij sliep normaal altijd na de fles van 19:00 tot een uur of 5:00 en dan gaven we vaak een klein flesje van 60 cc. Dan sliep hij daarna door tot 7:00/8:00 vaak moesten we hem wakker maken. Maar sinds 1,5 week word hij om 22:00 wakker en komt hij om de 2 uur. Met de speen is hij niet te troosten en met 30 cc flesvoeding wel dan slaapt hij meteen weer in nadat deze leeg is. Ik volg dus even je topic.

4 dagen geleden

Reactie op SharonJ

Ons zoontje kwam ook elke 2 Max 3 uur en wou dan ook drinken. Wij hadden oo ...
Hoeveel graden is het bij jullie zoontje op de slaapkamer?