8 Reacties

5 dagen geleden

Zelf chia pudding maken. Ik maak het meestal met aardbeien en yoghurt. De chia zaad heeft vrijwel geen smaak maar het vult wel goed 😊

5 dagen geleden

Ik maak voor mijn zoontje wel eens een smoothie met kwark, banaan, Mango en een beetje havermout. Drinkt hij zo weg en vult goed!

5 dagen geleden

Yoghurt met wat muesli werkt hier ook goed. En wellicht kun je de papfles vervangen voor een bordje pap die ze met een lepel kan eten. Dan zit er in verhouding meer pap in en vult het ook meer. Hier eet ze bijvoorbeeld wel eens brinta, gewoon met een lepel, in de verhouding die wij ook eten. En anders banaan pannenkoekjes? Of gekookt/gebakken ei?

5 dagen geleden

Reactie op Lisa1320

Yoghurt met wat muesli werkt hier ook goed. En wellicht kun je de papfles v ...
Of geroosterd brood wellicht? In de periodes dat ze hier slecht brood at, wilde ze soms wel geroosterd brood eten.

4 dagen geleden

Wij maken een smoothie als ontbijt waar onze dochter ook van drinkt met banaan, avocado, rauwe cacao, eiwitpoeder, rauwe honing, olijfolie en melk. Ze is ook een slechte eter maar heb wel het idee dat dit verzadigd en zo heeft ze wel meteen goede voedingsstoffen in de ochtend. Ik kan me voorstellen dat een rijstwafel dan ook niet erg vult

3 dagen geleden

We bakken één eitje (roerei) op boter. Soms heeft ze daar minder zin en eet ze het bijna niet op, misschien een medjoul datel of een halve peer (rijp). Op opvang krijgen ze rond 9 een snackje en thuis als ze iets wil op bepaalde moment, vraagt ze erna. Ik maak daar niet zo zorgen om

3 dagen geleden

Ons zoontje (zelfde geboortedatum) eet iedere ochtend Griekse yoghurt met fruit, meestal banaan. Gewoon simpel, geen gedoe. Eten we zelf ook (maar wij doen er ook muesli in, voor hem niet).

3 dagen geleden

*Simpel wentelteefje? Dus gewoon brood in geklopt eitje dippen en dat bakken. Verder niks van suiker erbij. *Havermout *Yoghurt met fruit *Een banaan * Ei muffins * Ander hartig baksel dat je van te voren prept * Kliekjes van de avond ervoor