5 Reacties
3 maanden geleden
:( sneu zeg.
Er zijn meerdere topics over het rotavaccin maar lees dit vaker. Sommige ook zonder bijwerkingen. Hopelijk is het snel over bij je kleintje!
3 maanden geleden
Hier heeft hij vorige week maandagmorgen zijn 2e drankje gehad en de middag was echt gillen van de pijn. Heb hem toen ook een zetpil gegeven iom CB. Hij is aankomende donderdag 3 maand en hij was al 6,2 kg dus dan kon het wel alleen mocht ik er niet te veel geven. Geef ik sws niet zo snel een zetpil maar mijn kleintje hoeft ook geen pijn te hebben. ‘s avonds was hij gelukkig weer de oude. Wel heeft hij afgelopen week meerdere keren kramp gehad en vanaf het weekend gaat het beter. Het 1e drankje weet ik niet of hij bijwerkingen had want toen zaten we al in de krampenpiek
3 maanden geleden
Reactie op Feb’23
Hier heeft hij vorige week maandagmorgen zijn 2e drankje gehad en de middag ...
Agos…. Zo rot! Ik had ook niet verwacht dat ik een zetpil zou doen, want heb het idee dat koorts goed kan zijn, zijn lijfje sterker maakt etcetc. Maar ik vond het zo rot voor hem. Uiteindelijk ook idd de 60mg zetpil gegeven, hij was met 6 weken al 6 kg - nu 8 weken. Dus hij was robuust genoeg.