Daag Mama’s
Ik heb een vraagje. Onze dochter is nu 17+3 en overal lees ik dat ze al bepaalde dingen zou moeten doen/kunnen maar die zie ik nog niet terug.
Onze dochter was erg verbaal en had enorm veel praatjes tot ongeveer 3 maanden. Ze is begonnen met omrollen rond 12 weken en sinds ze dat onder de knie heeft is het praten afgenomen. Het enige wat ze nu nog doet is bellen blazen en een brom geluidje maken.
Ik zie bijvoorbeeld wel dat ze het tijgeren bijna onder de knie heeft maar schaterlachen heeft ze nog nooit gedaan. Wel gewoon lachen hoor!
Ze wil perse rechtop zitten, liever nog zelfstandig staan tegen de bank aan, maar speelgoed lijkt haar dan weer niet te interesseren. Ja het gaat 5 seconden haar mond in en dan is ze er klaar mee.
Ik snap dat elke baby anders ontwikkelt en op zijn eigen tijd! Maar ik merk dat het me toch meer doet dan voorheen. Vooral omdat de bepaalde dingen al met 3 maanden zou moeten doen en we al ruim een maand verder zijn.
Iemand herkenning in mijn verhaal? Het CB zegt trouwens dat alles goed is (bij de 3 maanden controle) en wilde ons pas bij de 5 maanden terug zien.