34 Reacties
2 maanden geleden
Nou he ….. zweten! Ik heb dat sowieso altijd al wel, maar nu is het echt een toppunt. Altijd een nattige rug. Moet er echt rekening mee houden qua kleding, welke stofjes en kleuren het verbloemen.
Die eeuwige inlegkruisjes (blaas verzakking)
Die pony van al die korte haartjes
Emoties all over the place. Zoooo blij met mijn baby, maar soms voelt het allemaal ook nog steeds veel en spannend en permanent.
Zachte bolle buik
Een snorretje van sproeten
2 maanden geleden
Hier ook dat zweten... Ik word er echt gek van. Vooral als ik met iemand aan het praten ben en continu m'n zweetsnor moet wegvegen; zoooo gênant. En die haaruitval begint hier te komen. Maar is zeker nog niet op het hoogtepunt wat ik mij nog herinner van m'n dochter 🫠
2 maanden geleden
Reactie op wensvoornummer2
Hier ook dat zweten... Ik word er echt gek van. Vooral als ik met iemand aa ...
Ja dat heb ik ook. Had pas kraambezoek van collega's en continue zweetsnor, ik schaamde me kapot🙄, maar ja hoort erbij en ik ben gelukkig niet te enige😅
En ik vrees zeker voor de haaruitval, is nu nog minimaal maar weet dat het erger gaat worden. En wat ik ook jammer vind is dat ik totaal geen vet haar had tijdens mijn zwangerschap en kon het makkelijk 1x p week wassen, nou weer terug bij af, de volgende dag heb ik alweer vet haar en een gekke kruin op m'n hoofd.
2 maanden geleden
Reactie op Neline89
Ja dat heb ik ook. Had pas kraambezoek van collega's en continue zweetsnor, ...
Jaaa dat heb ik ook!! Van dat vette haar. Ook echt zo irritant 😂 Vandaag een halve bus droogshampoo gespoten want geen tijd om het te wassen. Welkom in ons nieuwe leven met zweetsnorren en lelijk vet haar 😂
2 maanden geleden
Heel herkenbaar! Heel snel vette haren en als ik ze was lijkt het wel of ik een pruik kan maken van alle haren in het doucheputje en mijn borstel!
Ook staan aan het einde van de dag mijn voeten in brand, ze voelen zo warm! Kan er soms niet van slapen, hebben meer moeders dit?
2 maanden geleden
Zweten valt bij mij wel mee, maar stinken pff. Echt een geur die ik helemaal niet herken van mezelf. En dan die lekkende borsten/melk overal.. Het enige moment dat ik me schoon voel is als ik net uit de douche kom, 5 min later is dat alweer voorbij. Ook die haren overal ja. En nog veel last van de hormonen. Valt me echt tegen hoe lang dat ontzwangeren duurt!
2 maanden geleden
Sinds de bevalling echt verschrikkelijke pms en buikkramp. Nu weer de 2de menstruatie en ik voel me zo zwaar depressief en heb heel veel buikpijn en bloedverlies. Had altijd wel pms maar nu is het wel echt verschrikkelijk. Ik kan echt vrij weinig en sta de hele dag op bijna huilen. Ik maak me zorgen over hoe dat moet als ik volgende maand weer aan het werk ben. Bluh