Hoi mama's,
Ons meisje is geboren met 3470 gram (vermoedelijk fout gemeten en was dit maar 3280 gram) en een lengte van 51 cm.
Ze is zaterdag 3 maanden oud. Afgelopen vrijdag haar even gemeten bij het cb, toen ze dus 12 weken was. Lengte doen ze alleen met consulten meten. Maar ze woog dus 6090 gram al! Als ik dit invul in de groeigids gaat ze hard omhoog en ze creëert mega spekkies. Ergens ben ik daar heel blij mee, dan heeft ze wat bij te zetten als het nodig is. Anderzijds ziet het er meteen uit als een 'flinke baby'. En ik weet ook, het zegt niks over later 😅. Ze krijgt nog maar 4 flessen van 180+6, daar red ze het makkelijk mee (gezegend met een goede slaper), dus ze krijgt eigenlijk al minder dan ze zou mogen hebben. Zolang ze hier tevreden mee is, gaan we dit ook niet veranderen. Alhoewel voor de 3 maanden, 4 flessen dan weer weinig schijnt te zijn.
Ondanks dat het de 2e is, kan ik er dus nog wel onzeker over worden. Is ze niet te zwaar?? Meer mama's hiermee aan het stoeien (hormonen doen niet veel goeds soms)? 🥹