34 Reacties
2 maanden geleden
Dat is toch helemaal goed! Hier een jongen, 15 weken en woog op 12 augustus 7,3 kilo en was 64cm. Hij drinkt nu 5 flessen van 180+6 per dag.
2 maanden geleden
Zoon van 15 weken, 7,8 kg en 65cm! Een heerlijk spekkie en echt niks mis mee. Lekker van genieten joh! 🥰
2 maanden geleden
Lekker van genieten hoor. Liever lekker een baby met wat gezonde spekkies. 🩷
Onze meid loopt nu bij de kinderarts omdat ze met bijna 17 weken nog steeds maar 4,2 kg weegt. Dat is ook niet alles...
2 maanden geleden
Reactie op Mirjam9324
Zoon van 15 weken, 7,8 kg en 65cm! Een heerlijk spekkie en echt niks mis me ...
Onze zoon precies net zo! 💙
2 maanden geleden
Nee hoor zeker geen zorgen om maken. Ze lopen het er straks echt af. Mijn dochter was een heerlijke buddha, nog erger dan onze zoon nu. Zij heeft het er allemaal afgelopen 🫶🏻
2 maanden geleden
Hier ook hoor. Met 16 weken woog onze dame ook 7kg. Mij maakt het niet zo onzeker zoontje was ook altijd een lekkere bollo baby! Hier krijgt ze 5 flesjes van 170cc. 7-10-12-15-18:30 en slaapt dan de nacht helemaal door. Zo lang ik geen hapjes nog doe hou ik het schema lekker zo. Ik vind het niet heel veel melk en dat ze wat boller is vind ik alleen maar heerlijk 🥰
2 maanden geleden
Onze dochter was met 15 weken, 6900 gram en 66,5 cm.
Ze krijgt ook flesvoeding, 5 keer per dag 180cc met 6 schepjes.
Ze is gewoon groot, maar niet dik. CB maakt zich ook geen zorgen, dus ik ook niet.
Hoop wel dat ze op ten duur iets minder snel groeit in haar lengte, anders wordt ze wel heel lang.
2 maanden geleden
Hoi! Mijn baby was met 3 maanden ook 6870gr en 64cm. Hij drinkt 4 flessen van 210+7schepjes. Ondertussen ook overgestapt naar Content voeding (voor hongerige babys) omdat ik niet meer mag ophogen van het consultatiebureau. Ik ben juist steeds vang dat hij te weinig krijgt en dan niet goed zal groeien. Maar deze 210+7 is de max zeggen ze. Dus nu contentvoeding en ik ben al gestart met papfles s avonds.
Maak je geen zorgen, zo lang jouw baby niet overmatig spuugt of huilt overvoed je haar niet! Groetjes Linde