34 Reacties

2 maanden geleden

Dat is prima toch? Hier een jongen van 12 weken. 63cm en ongeveer 6.2kg

2 maanden geleden

Is toch prima. Hier een meisje van 13 weken en 6.7 kg en 62 cm. Ben blij dat ze goed groeit!

2 maanden geleden

Dat is toch helemaal goed! Hier een jongen, 15 weken en woog op 12 augustus 7,3 kilo en was 64cm. Hij drinkt nu 5 flessen van 180+6 per dag.

2 maanden geleden

Mijn dame is 15weken en 7.5kg…. 😊 62cm lang, maak me er niet druk om. Kinderarts ook niet.

2 maanden geleden

Zoon van 15 weken, 7,8 kg en 65cm! Een heerlijk spekkie en echt niks mis mee. Lekker van genieten joh! 🥰

2 maanden geleden

Lekker van genieten hoor. Liever lekker een baby met wat gezonde spekkies. 🩷 Onze meid loopt nu bij de kinderarts omdat ze met bijna 17 weken nog steeds maar 4,2 kg weegt. Dat is ook niet alles...

2 maanden geleden

Reactie op Mirjam9324

Zoon van 15 weken, 7,8 kg en 65cm! Een heerlijk spekkie en echt niks mis me ...
Onze zoon precies net zo! 💙

2 maanden geleden

Nee hoor zeker geen zorgen om maken. Ze lopen het er straks echt af. Mijn dochter was een heerlijke buddha, nog erger dan onze zoon nu. Zij heeft het er allemaal afgelopen 🫶🏻

2 maanden geleden

Helemaal prima toch! Onze dame heeft ook lekker wat spekjes haha ze is nu bijna 16 weken, weegt 7kg en is 67cm 🥰

2 maanden geleden

Onze dochter is nu 13 weken en weegt ook al 6,7 kilo. Ze krijgt 4 flessen van 180 dus helemaal niet veel, dus ik verwacht dat het nog wel wat bijtrekt

2 maanden geleden

Zoontje van 13 weekjes. Hij weegt 6 kilo en is ongeveer 60cm lang. En krijgt 5 flesjes van 180cc. Straks als ze gaan kruipen/lopen zijn ze het zo weer kwijt😊

2 maanden geleden

Mijn zoontje is 16 weken en inmiddels al 9 kilo.. (was wel 5 kilo bij geboorte) krijgt 5 flessen van 180. Grotere baby’s zijn ook meer nodig. Ben ook blij dat hij lekker groot is, liever iets te zwaar dan te klein denk ik dan…

2 maanden geleden

Onze jongen is met 15 weken 6995 gr en 66,5 cm!

2 maanden geleden

Morgen 16 weken en boven de 8 kilo, op borstvoeding

2 maanden geleden

Hier ook hoor. Met 16 weken woog onze dame ook 7kg. Mij maakt het niet zo onzeker zoontje was ook altijd een lekkere bollo baby! Hier krijgt ze 5 flesjes van 170cc. 7-10-12-15-18:30 en slaapt dan de nacht helemaal door. Zo lang ik geen hapjes nog doe hou ik het schema lekker zo. Ik vind het niet heel veel melk en dat ze wat boller is vind ik alleen maar heerlijk 🥰

2 maanden geleden

Onze dochter was met 15 weken, 6900 gram en 66,5 cm. Ze krijgt ook flesvoeding, 5 keer per dag 180cc met 6 schepjes. Ze is gewoon groot, maar niet dik. CB maakt zich ook geen zorgen, dus ik ook niet. Hoop wel dat ze op ten duur iets minder snel groeit in haar lengte, anders wordt ze wel heel lang.

2 maanden geleden

Toevallig zijn wij gisteren bij de kinderarts geweest, ons zoontje weegt 7050 KG en was 65 cm ook 15 weken wij geven hem ook 150 ML + 5 6 voedingen. Dit was volgens de kinderarts prima zolang hij er op groeit en er een blije baby van is ☺️

2 maanden geleden

Dankjewel lieve dames allemaal! 😊

2 maanden geleden

Mijn baby is 13 weken, 62cm en 7.2kg!!!

2 maanden geleden

Hoi! Mijn baby was met 3 maanden ook 6870gr en 64cm. Hij drinkt 4 flessen van 210+7schepjes. Ondertussen ook overgestapt naar Content voeding (voor hongerige babys) omdat ik niet meer mag ophogen van het consultatiebureau. Ik ben juist steeds vang dat hij te weinig krijgt en dan niet goed zal groeien. Maar deze 210+7 is de max zeggen ze. Dus nu contentvoeding en ik ben al gestart met papfles s avonds. Maak je geen zorgen, zo lang jouw baby niet overmatig spuugt of huilt overvoed je haar niet! Groetjes Linde