34 Reacties
2 maanden geleden
14 weken en 7,5 kilo! 65 cm lang. Hij doet het super en is een lekker spekkie 😜
één maand geleden
Onze zoon was met 12 weken al 7.1 kg, maar toen ook wel al 67 cm (hij is heel lang, zit met zijn lengte ook al boven de +2.5 lijn van het cb). Nu inmiddels is hij ruim 16 weken en denk dat hij echt wel al dik 8 kg is inmiddels. Toen hij op het gewicht van 7,1 zat kreeg hij ook 5x 150+5 schepjes. Nu vaak 4x 180+6, soms nog een nachtvoeding (nachtvoeding geven wij altijd 150+5, willen dit uiteindelijk steeds gaan minderen omdat hij het niet echt meer nodig heeft), dan krijgt hij dus 4x 180+6 + 1x 150+5. Ik merk aan onze zoon dat hij dankzij zijn spekkies zoveel meer weerstand heeft. Onze dochter was altijd heel licht en ielig (nu met bijna 4 jaar nog steeds) mijn man vond het altijd eng om iets met haar te ondernemen, met onze zoon doet hij alles, voelt toch veel minder kwetsbaar voor hem. Lekker van genieten dus! 😊
één maand geleden
Reactie op Sunnytina
Ik wordt helemaal onzeker van jullie ‘grote’ baby’s 😂🫣😅
Niet onzeker zijn hoor!
Ons meisje is morgen 19 weken en weegt ook nog maar 4,7 kg. Ze is verder een blije baby, dus ik maak me nog geen zorgen 😊
één maand geleden
Reactie op LiekevanG
Hier ook een onzekere mama van een 'zware' baby.. 41+3 geboren met 4455 gra ...
Onze oudste was met 15 weken bijna exact zo lang en zwaar! Was er toen ook heel onzeker over maar was achteraf nergens voor nodig. Hij is nu 2 jaar en 3 maanden en ongeveer 1 meter en 16 kg. Dus ja, hij is nog steeds groot, maar prima in verhouding en mooi op z'n eigen, iets dalende, lijn. Probeer je dus geen zorgen te maken, het komt echt goed ❤️