8 Reacties
één maand geleden
Hier ook! Mijn zoon is 4 maanden en er moet nog 7 kilo af. Ik heb altijd een atletisch lijf gehad, veel sporten ennu is alles ronder en ook op mijn heupen en buik gaat het nog niet weg. Maar ik probeer geduld te hebben, het heeft tijd nodig. De ene dag doet het me iets en de andere dag kan ik het accepteren
één maand geleden
Hey Renske!
Ik herken het helemaal, is een nare bijkomstigheid na een zwangerschap. Maar wees minder gefocust op je gewicht. Het helpt mij heel erg om gewoon te sporten en te denken “ik doe er wat aan” en anderzijds.. je lichaam heeft een kind op de wereld gezet, dat is gewoon enorm knap en bijzonder. Het is ook heel normaal als je lichaam niet meer gaat worden als dat het was, dat heb ik ook. Mijn heupen zijn breder geworden na de zwangerschap, ik weet dat ik dat niet ga kunnen veranderen maar ik kan wel mijn buik en benen strakker maken door te trainen.
Wees vooral heel trots op jezelf en je lichaam wat het allemaal heeft doorstaan!
één maand geleden
Dank jullie wel voor de reacties. Fijn om hier niet alleen in te zijn. Maar zeker, ik moet minder gefocust zijn op mijn gewicht. Ik weet het allemaal ook ergens, maar het toepassen is dan een ander verhaal haha! Ik ga het de tijd geven en gewoon lekker aan de slag en hopelijk voelt het snel beter.
één maand geleden
Oh ik begrijp je helemaal... ik ben ook altijd slank geweest, maar er hangt nu nog 5 kg "teveel" aan m'n buik. Afschuwelijk vind ik het .. mijn dochter is nu 4 maanden en dinsdag start ik bij de sportschool. Ik wil niet toegeven dat dit het moet zijn de rest van mijn leven. Ondanks dat ook mijn man vindt dat ik er nog steeds net zo mooi uit zie haha
één maand geleden
Je bent zeker niet de enige. Ik ben altijd slank geweest. Maat 34 altijd gedragen. Een strakke buik met duidelijke spieren, hangt meer + striae die ik altijd zal behouden. Mijzelf in de spiegel kijken vind ik soms nog lastig en accepteren ook. De kilo’s willen ook niet echt makkelijk af, heb nu 4 kilo nog te gaan, maar voor het perfecte, zoals ik wil, 6 kilo. Doordat ik borstvoeding geef wil ik ook niet echt diëten. Het heeft misschien wat meer tijd nodig, ben tenslotte 16 weken geleden bevallen, maar het gaat mij niet snel genoeg. Begin volgende maand heb ik een bruiloft, hoop dan ieder geval -2 te zijn 🙏🏼 Ik koop btw nog maat 34 haha zodat ik de moed niet opgeef.
één maand geleden
Herkenbaar hoor! Ik ben niet zozeer onzeker maar ‘mis’ m’n oude lijf gewoon! En heb er vooral moeite mee dat je als slank persoon een soort van niet mag klagen omdat je al zo snel weer slank bent. Ik vind mezelf ook absoluut niet dik, maar ook lang niet zo slank als voorheen.
één maand geleden
Inderdaad! En dan mensen die zeggen 'oh je ziet er alweer heel goed uit, alles is er al bijna af ofniet?' Heel lief opzich, maar ook irritant omdat ze alleen zien van dat je al weer redelijk slank bent. Maar zo voelt het zelf nog niet. Lastig uit te leggen, maar denk dat jullie me wel snappen.