12 Reacties
8 dagen geleden
Lijkt mij dat hij prima op schema loopt. Die van mij is nu 6 maanden en pas net gaan rollen.
8 dagen geleden
Maak je niet druk, elk kindje ontwikkeld zich op zn eigen tempo. Ik zal je vertellen dat m'n dochter 7 maanden is en niet kan rollen en dus ook nog niet zelfstandig kan zitten. Ik kan me hier druk over maken maar dat probeer ik niet te doen. We proberen het elke dag te oefenen en meer kan ik niet doen. Fysio weet er al van die geeft aan als ze het eind januari nog niet doet dan mag je bellen.
8 dagen geleden
Mijn zoontje van 7 mei doet dat ook nog allemaal niet. Maak je geen zorgen, alles op zn tijd🙏🏼
8 dagen geleden
Ik snap je! Moet zeggen dat ik dit gevoel ook vaak heb als moeders de "kunstjes" van hun kleine laten zien.
Onze meid is van 8 mei, kan sinds 2 weken rollen en kan nog niet zelfstandig zitten. Heb me er druk om gemaakt, maar ik denk nu; ze moeten ook zoveel leren,doe maar lekker rustig aan. Ze worden al zo snel groot!
8 dagen geleden
Mijn zoon 2 mei doet ook alleen nog maar rollen en met hulp zitten
Verder helemaal gezond en dat is onbetaalbaar!!
8 dagen geleden
Ze hoeven nog niet te kruipen op deze leeftijd hoor, elk kindje heeft zijn eigen tempo. Mijn nichtje heeft ook nooit gekropen, die ging een beetje zoals jij beschrijft op de kont door de kamer schuiven.
8 dagen geleden
Niet druk maken hoor! Ieder kindje ontwikkelt zich op zijn/haar eigen tempo, maar ik snap je hoor!
Mijn dochter van nu inmiddels 2,5 jaar rolde met 6mnd, kroop met 10.5 mnd en liep met 14 mnd, voelde me soms ook onzeker toen!
Mijn zoontje van 7 mnd is vlotter, maar had van mij allemaal nog niet gehoeven hoor. Ze moeten al zo veel en worden al zo snel groot!
Nogmaals; geen zorgen hoor! Komt goed en kijk / vergelijk niet teveel met anderen!
8 dagen geleden
Dochtertje van 2 maand kan nog niet zonder hulp zelfstandig zitten (nog een vinger nodig om recht te blijven) kruipen of tijgeren doet ze ook niet 🤷🏼♀️ komt vanzelf wel
8 dagen geleden
Hoi! Mijn baby’tje is ook van 7 mei en kan nog maar naar één kant rollen en nog niet zo goed zitten. Ik maak me geen zorgen, maar probeer gewoon te genieten van de fase waar we nu inzitten!
7 dagen geleden
Ik herken het. Onze eerste kroop met 6 maanden door het hele huis en met 7 maanden liep ze langs de bank, salontafel, etc. en kon ze zelfstandig gaan zitten.
Nu heb ik er eentje van 7 maanden die net 2 weken van rug naar buik rolt en dat is het. En dan open ik deze app en dan zie ik "je baby tijgert erop los" en dan denk ik even oei, is hij dan zo langzaam? Maar dan denk ik al snel: joh als hij blij is dan ben ik het ook, het komt vanzelf.