23 Reacties

4 maanden geleden

Ik gebruik alpine oordopjes voor het slapen, de zachte geluidjes filtert hij er uit. Maar als mijn zoontje begint te huilen dan hoor ik hem direct. Ik heb ze bij de Kruidvat volgens mij gekocht.

4 maanden geleden

Ik heb ook de alpine oordopjes. Zonder kan ik niet slapen, want mijn man snurkt erg hard. Ik word gelukkig wel gewoon wakker van babygeluidjes, maar ik hoor niet elk piepje.

4 maanden geleden

Reactie op Eevee_

Ik heb ook de alpine oordopjes. Zonder kan ik niet slapen, want mijn man sn ...
Ik heb ook deze :)

4 maanden geleden

Ik gebruik Otalgan mini oordopjes. Het dempt het geluid maar je hoort het huilen er zeker doorheen. Ik vind de meeste oordopjes niet lekker liggen, zijn vrij hard wanneer je op je zij slaapt.

4 maanden geleden

Hi! Ik heb oordopjes van de audicien en hoor m'n dochter naast mij in de cosleeper helemaal prima! Beter dan de schuimen oordopjes van ohropax (kruidvat oa). Als ik echt niet kan slapen doe ik die in namelijk 馃槄 M'n man heeft mij nog nooit wakker hoeven maken met deze. Soms lig ik aan zijn kant van het bed (dan slaap ik rustiger) en hoor ik het ook. Ik denk dat je gefocust blijft als moeder op de geluiden van je kind. Gewoon een keertje proberen. Als je kindje huilt gaat het door de beste oordoppen heen 馃槈

4 maanden geleden

Hier ook op maat gemaakte slaapoordoppen van de audicien en ik hoor elk harder kreuntje perfect en mis geen enkel voedingssignaal. De cosleeper staat aan de kant van mijn vriend en vind het juist wel prettig om niet elk mini zuchtje te horen. En als ik me zorgen maak of ie nog ademt dan kruip ik even wat dichterbij en zie ik zijn borstkastje op en neer gaan en kan ik weer met een gerust hart slapen

4 maanden geleden

Reactie op kimEnMilo

Ik gebruik alpine oordopjes voor het slapen, de zachte geluidjes filtert hi ...
Zijn dat de deep sleep of soft sleep oordopjes?

4 maanden geleden

Reactie op Eevee_

Ik heb ook de alpine oordopjes. Zonder kan ik niet slapen, want mijn man sn ...
Heb jij ook de deep sleep of soft sleep variant?

4 maanden geleden

Reactie op Jessara

Ik heb ook deze :)
Is dat deep sleep of soft sleep? 馃榿

4 maanden geleden

Reactie op Momyobe

Ik gebruik Otalgan mini oordopjes. Het dempt het geluid maar je hoort het h ...
Dank je wel voor de tip!

4 maanden geleden

Reactie op wensvoornummer2

Hi! Ik heb oordopjes van de audicien en hoor m'n dochter naast mij in de co ...
Dat is fijn om te horen! Ik ga denk ik eerst even testen met goedkope oordopjes of ik het wat vind. En daarna toch oordopjes op maat laten maken. Zit toch altijd het beste 馃グ

4 maanden geleden

Reactie op SabrinaL1991

Hier ook op maat gemaakte slaapoordoppen van de audicien en ik hoor elk har ...
Goed om te horen! Dat is precies de reden dat ik ze ook wil. Ik word nu wakker van elk geluidje, dus wil dat er even uitfilteren om wat beter te slapen. Dank je wel voor de tip! 馃槝

4 maanden geleden

Ik heb Alpine sleep deep! Bevalt heel goed

4 maanden geleden

Reactie op BM26

Heb jij ook de deep sleep of soft sleep variant?
De SleepDeep variant 馃槉

4 maanden geleden

De loop earplugs zijn fantastisch en duurzaam 鈽猴笍

4 maanden geleden

Ik slaap met herriestoppers in en mijn zoontje ligt naast me in de cosleeper. Als hij huilt hoor ik hem gewoon goed, maar ik hoor niet ieder geluidje. Denk dat dat voor ons beiden ook het beste is

4 maanden geleden

Ik heb de Alpine soft sleep en vind die ideaal om de baby in de cosleeper pas te horen als het nodig is :) Je kunt er ook vrij goed mee op je zij liggen zonder dat je er last van hebt. Heb zelf normaliter een hekel aan oordoppen maar deze bevallen prima.

4 maanden geleden

Reactie op CCL

Ik heb de Alpine soft sleep en vind die ideaal om de baby in de cosleeper p ...
Same!

4 maanden geleden

Ik heb alpine oordoppen op maat gemaakt voor het motorrijden. Werken ook perfect voor de nachten

4 maanden geleden

Ik slaap met 1 schuim oordopje! Werkt voor mij super goed