Heeft iemand ervaring met slapen met oordoppen, waarbij je niet elk geluidje van je baby in de cosleeper hoort, maar wel als ze wat meer begint te huilen zodat je kan troosten of voeden? 😊
Ik ben op zoek naar fijne oordoppen. Mijn man slaapt al met oordoppen die zijn gemaakt bij een audicien, maar die hoort de baby nooit. (Of dat echt zo is, is de vraag natuurlijk 😅. Dus ik wil de baby wel echt horen als ze gaat huilen!
Ik sliep de eerste erkenning met 1 oordop. Het oor waar ik op lag geen oordop en het ‘open’ oor wel 1. Zo hoorde in wel als die ging huilen naast me.
Mijn vriend sliep ook door alles heen.. inmiddels ligt hij nu 1,5 week op zijn eigen kamer. Vond het zelf moeilijker dan hem, maar gaat heel goed en slaap tussen de voedingen door een stuk dieper.
Ik heb speciale slaapoortjes laten aanmeten bij audicien. Ik word op tijd wakker van haar eerste signaal qua honger maar word niet meer wakker van al die andere geluidjes waardoor ik geen oog dicht deed. Voor mijn zwangerschap sliep ik ook al met deze oortjes 😊