6 Reacties

4 maanden geleden

Het ene buitenland is het andere buitenland niet. Ik denk als het een veilig land is het prima kan. Daar worden ook baby’s geboren. Artsen en verloskundige geven geloof ik advies om eerste paar weken nog niet op vakantie te gaan maar na 8 weken kan het prima. Wij gaan als baby 10 weken is naar Spanje en verloskundige moedigde het alleen maar aan. Zwemmen kunnen ze nog niet. Advies is volgens CB ook pas na 3 maanden. Kans op onderkoeling is nog groot. Maar als alles in NL goed gaat waarom zou het dan niet goed gaan in het buitenland? Lekker doen en heel veel plezier

4 maanden geleden

Wij gaan naar Italië voor 2 of 3 weken. Met mijn zoontje zijn we ook 3x naar t buitenland geweest toen hij klein was. Nu is hij 2 en gaat hij voor de 4de x😊 nog nooit problemen gehad, ook niet qua zorg. Ik ga wel altijd naar iets met airco😅

4 maanden geleden

Wij gaan wanneer de baby 3 maanden is naar Spanje. Met de oudste ook gedaan en was helemaal top. De 1e prikjes heeft de baby dan net gehad.

4 maanden geleden

Wij willen in september naar Spanje gaan met de auto, onze dochter is dan 4 maanden ongeveer. Als het allemaal goed gaat, waarom niet

4 maanden geleden

Wij zijn op dit moment op vakantie naar Italie met onze baby van 5,5 week. Voor ons voelde het gewoon goed om te gaan. We hebben geluk met een hele tevreden baby, en een baby die ook enorm goed groeit. Zelf geef ik borstvoeding dus hem voeden kan ik makkelijk op elk moment doen. En inderdaad hier worden ook baby’s geboren dus ik had er wel vertrouwen in ☺️

4 maanden geleden

Wij hadden vorig jaar met een goede aanbieding al een vakantie naar Italië geboekt voor september. Nog geen week later bleek ik zwanger. Hihi. Besloten de vakantie te laten staan. We gaan met de auto en we zien het wel. Tegen mijn man gezegd, als ik er erg tegen op zie, dan ga ik wel met het vliegtuig met de kleine en jij met de oudste met de auto…. 12u lang in de auto zag ik tijdens de zwangerschap wat tegen op, hij in de maxicosi waar je hem niet uit “mag” halen om te troosten. (oudste was een huilbaby). Maar de kleine doet het tot nu toe fantastisch en we zien het wel. We hebben de reis (zoals altijd) verdeeld over 3 dagen. 4u rijden op 1 dag. We hebben er zin in