14 Reacties

2 maanden geleden

Baby gym 1, die uit de box getrapt is

2 maanden geleden

Baby gym 2, die ze steeds omgooit en waardoor ze zelf lachend onder de mat verdwijnt 😂

2 maanden geleden

Mijn zoontje vindt de babygym van VTech helemaal geweldig!

2 maanden geleden

Als je de speeltjes lager wilt hebben kun je er ook van die loopy links tussen hangen? Ik heb zelf ook zo'n rechthoekige als claudia. Maar vind die niet fijn als ze eenmaal gaan rollen, dan valt hij steeds om 😅. Ik zou dan juist zo'n ronde adviseren zoals jij nu hebt

2 maanden geleden

Wij gebruiken de Little Dutch houten babygym, en gebruiken douche haakjes om speeltjes lager te hangen

2 maanden geleden

Reactie op Claudia.

Mijn zoontje vindt de babygym van VTech helemaal geweldig!
Ja dit is ongeveer de zelfde als de aller eerste foto van m’n dochtertje, alleen heb ik de mat er tussenuit gehaald. Maar deze gooit ze dus uit de box omdat hij zo licht van gewicht is 😂

2 maanden geleden

Wij hebben de babygym van intertoys (playgro clipclop) en door middel van tiewraps bevestigd aan de box. Onze zoon is er aardig druk mee, trekt eraan, bijt erin, maar hij zit nog steeds op zijn plek

2 maanden geleden

Wij hebben deze. Die kun je ook rechtop zetten vanaf 5 maanden. Hij past precies in de box😄

2 maanden geleden

Reactie op Kim-27

Wij hebben de babygym van intertoys (playgro clipclop) en door middel van t ...
Oh heeeel benieuwd hoe je deze vast gemaakt hebt

2 maanden geleden

Reactie op KleineFreek24

Oh heeeel benieuwd hoe je deze vast gemaakt hebt
Ik heb de foto wat ingezoomd, aan het 'loze stukje' hebben wij de tiewrap bevestigd. Kan echt geen kant op, ondanks dat de boog onder spanning staat.

2 maanden geleden

Hier is deze helemaal het einde!

2 maanden geleden

Hier die van Done by Deer. Staat ook veel aangeboden op Vinted. De boog is flexibel en beide 'poten' zijn een soort verzwaarde zandzakken met antislip eronder. Er zitten heel veel lusjes aan dus je kunt hem vullen met allerlei speeltjes en ook makkelijk wisselen. Omdat hij flexibel is kan je de uiteinden dichtbij elkaar of ver uit elkaar zetten om hem hoog of laag te maken. In de zijkant zit ook een spiegeltje en een knispertje. Wij gebruiken hem los op een kleed en in de box.

2 maanden geleden

Deze bedoel ik :)

2 maanden geleden

Ik ben hier heel erg blij mee. Je kan hier ook aan de zijkant van alles ophangen! En met een paar extra ringen hang ik aan de bovenkant ook van alles op. Bekijk Playgro Fold and Go Playgym - Babygym - acitiviteitengym - 5 afneembare hangspeeltjes op: https://www.bol.com/nl/p/playgro-fold-and-go-playgym-babygym-acitiviteitengym-5-afneembare-hangspeeltjes/9200000069114468?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp