16 Reacties
2 maanden geleden
Ik vind de dingen van jollein erg mooi de bakjes enz
Op amazon heb je ook leuke sets
Het is idd wel wat prijzig
Maar op amazon enbij jollein kan je de producten ook los kopen
2 maanden geleden
Reactie op carmenflower
Ik vind de dingen van jollein erg mooi de bakjes enz
Op amazon heb je ook l ...
Oh Jollein, enorm fan van! Heb ik inderdaad nog niet aan gedacht, ga ik eens kijken. Ook H&M (en misschien Zara en petit Amélie?) is ook mega goeie! Thanks 🥰
2 maanden geleden
Hemaaa heeft een nieuwe collectie met Nijntje beige siliconen bakjes sinds vandaag!
2 maanden geleden
Reactie op carmenflower
Hemaaa heeft een nieuwe collectie met Nijntje beige siliconen bakjes sinds ...
Jaaa ik ben dus niet zo van het siliconen denk ik 🫣
2 maanden geleden
Reactie op KleineFreek24
Jaaa ik ben dus niet zo van het siliconen denk ik 🫣
Ooohh haha. Ik vind t wel handig buigt lekker mee.
Jammer 😉
2 maanden geleden
Reactie op Saar1705
Ik ben dus zo'n biokut (😛) die het belangrijk vindt dat borden en bestek ...
Haha jaaa vind ik ook wel belangrijk! Alleen ik weet het dus niet 😭
2 maanden geleden
Reactie op carmenflower
Ooohh haha. Ik vind t wel handig buigt lekker mee.
Jammer 😉
Jaaa daarom juist ofzo, geen idee 😂 Ik MOEST het eerst hebben maar vind het als het bijv nat is zo vies voelen. Slaat nergens op hoor! Haha
2 maanden geleden
Bij de oudste moest en zou ik ook speciale dingen hebben. Gebruikte ik uiteindelijk (bijna) nooit. De goedkope Tupperware meuk die ik al jaren heb, werden uiteindelijk het meest gebruikt. Verder heb ik de collectie aangevuld met spulletjes waar ik toevallig tegen aan liep en wat goed voelde. Een bakje met giraffen, gekocht in de dierentuin, een bordje van de zeeman. Mijn zoon is helemaal fan van de bestekset van de HEMA. Ik gebruik helemaal niets van de dure spullen die toen zo handig leken en die ik zo nodig op internet moest bestellen 😅 dus tip van flip. Gewoon lekker door de winkels struinen of oude meuk gebruiken, over twee jaar zijn de door jou aangeschafte spullen toch niet meer goed genoeg en wil mevrouw of meneer alleen maar eten uit het bakje met die ene lelijke eenhoorn erop. 🤯
2 maanden geleden
Reactie op Oltia
Bij de oudste moest en zou ik ook speciale dingen hebben. Gebruikte ik uite ...
Haha dat zal vast en zeker zo zijn ja! Ik ‘haat’ alleen dingen met dieren en regenbogen en dat soort dingen en ik roep nu ook heeeel hard dat ik nooit kleding met paw patrol / prinsessen / Disney ga kopen. Maar ik heb een meid dus die zal wel haar eigen zinnetje willen denk ik 😂 Ik ga morgen naar de babypark, wie weet kom ik daar een set tegen! Thaaanks!
2 maanden geleden
Reactie op KleineFreek24
Haha dat zal vast en zeker zo zijn ja! Ik ‘haat’ alleen dingen met dieren e ...
Ja ik herinner mij die fase ook in mijn leven 😂 nu denk ik, oooooh kijk hier staat een auto op! Die vind de oudste helemaal geweldig! 🥰🥰🥰🥰 blij kind, blije moeder😂😂 je word vanzelf gehersenspoeld. De kleding/spulletjes met opdrukken zijn hier nu om mee te spelen enz. Voor de buitenwereld heb ik nog wel wat leuke dingen ✌🏻
2 maanden geleden
Ik heb alvast wat bakjes en lepeltjes van Done By Deer gekocht. Ik vind het zo schattig, maar ook weer rustig door de rustige kleuren. Ze hebben siliconen dingen maar ook stevigere!