7 Reacties

4 maanden geleden

Ik volg even mee, heb precies hetzelfde

4 maanden geleden

Ik heb hetzelfde! Bij de eerste bleef het heel lang zitten. Ging ook van 58 naar 82 op z’n zwaarst. Een jaar later woog ik uiteindelijk weer 61 kilo. Tweede zwangerschap van 61 naar 75 en zit nu op 64.8. Maar; de buik is wel minder! Dus ik denk echt dat dat tijd nodig heeft. Is het je eerste?

4 maanden geleden

Reactie op moedervantweeee

Ik heb hetzelfde! Bij de eerste bleef het heel lang zitten. Ging ook van 58 ...
Ik hoop het.. ja is de eerste! Ik heb ook nog steeds "de streep" dus lijk echt nog zwanger 😅 Wil nog wel naar de (bekkenbodem) fysio, misschien dat die nog tips heeft. Maar zou fijn zijn als die vanzelf weer minder wordt 😁

4 maanden geleden

Ik denk dat je jezelf wat meer tijd moet gunnen :) 7 weken geleden bevallen is echt super kort he. Je bent nog volop aan het ontzwangeren :)

4 maanden geleden

Reactie op Louu

Ik denk dat je jezelf wat meer tijd moet gunnen :) 7 weken geleden bevallen ...
Ik weet het! En doe ik ook hoor 🙂 was meer benieuwd of dit blijvend was of niet.

4 maanden geleden

Reactie op RB1995

Ik weet het! En doe ik ook hoor 🙂 was meer benieuwd of dit blijvend was of ...
Ik ben 7 weken geleden van mijn tweede bevallen. Van mijn eerste weet ik dat het tijd nodig heeft, 9 mnd op, 9 mnd af geldt zeker ook voor terugvormen figuur. Mijn buik werd na de eerste uiteindelijk weer behoorlijk plat, maar toch was de vorm van de buik anders dan daarvoor. Bovenkant buik is boller gebleven. Organen toch allemaal wat anders gepositioneerd ofzo😅 En wat slapper op de zwembandzone. Maar zal ook per persoon anders zijn. Moet ook wel zeggen dat ik niet meer ben gaan sporten na de geboorte van de eerste🫣. Dat wil ik nu wel (proberen) anders aan te pakken.

4 maanden geleden

Reactie op Rissje89

Ik ben 7 weken geleden van mijn tweede bevallen. Van mijn eerste weet ik da ...
Dat de boel verschoven is merk ik ook wel aan mn darmen 😅 echt actief sporten ben ik niet zo van, haha. Maar wil wel gaan zwemmen! Hopelijk ziet het er met een half jaartje alweer beter uit😄