Hi dames,
Vrijdag 10 weken geleden ben ik bevallen via een keizersnede. Jullie begrijpen vast wel dat ik niet in shape ben. Verre van dat zelfs... herkennen anderen dit ook?
Mijn buik begint in de ochtend relatief 'dun', maar lijkt naarmate de dag vordert op te zetten en ziet er savonds dus mega dik uit, lijk gewoon nog steeds zwanger..
Er is in totaal een kilo of 7,5/8 blijven plakken, daar baal ik echt ontzettend van. Ben 15 kg aangekomen en had echt vooraf bedacht dat ik er minstens 10 kg kwijt zou zijn. Het zijn een paar kilo extra, waar praat je over hoor ik jullie denken. Maar voor mij voelt dit extra zwaar.
Ga dinsdag naar de bekkenfysio om te kijken hoe het ermee voor staat (spieren, bekken) en dan hoop ik dat ik een go heb om te gaan sporten.
Ik walg echt van mijn buik, hij hangt zo en voelt echt als een dikke bolle buik/zwemband 🙈. En voor mijn gevoel ziet iedereen dat dus ook..
Herkennen andere dit (opgezette buik) na keizersnede? Is er iets wat ik er zelf aan kan doen, of heeft dan tijd nodig?