7 Reacties
3 dagen geleden
Ik vraag me hetzelfde af, moet morgen nieuwe halen, maar duurt nog 5 dagen voordat ze 6 maanden is. Komt dat zo nauw?
3 dagen geleden
Hier vandaag toch nog maar 1 x nr 1 gehaald. Over 2 weken is hij 6 maanden. Ik ga liever iets langer door met 1 dan te vroeg met 2. Ik weet niet waarom het zal namelijk vast geen kwaad kunnen maar me gevoel zegt nog even op 1 te blijven. Ik maak sws eerst het oude op voordat ik aan het nieuwe begin.
3 dagen geleden
Onze meid is van 8 mei en heb vandaag nummer 2 gekocht (kopen altijd wat groter in, in Duitsland). Morgen is nummer 1 op en daarna stappen we over.
Ik moet wel zeggen dat ik het niet zo nauw neem met hoeveel dagen ze precies is. Mijn gevoel zegt dat we wel kunnen overstappen. Hapjes/potjes "mogen" ook pas vanaf 6 maand, maar hier eet ze die al vamaf maand 4 :) ze heeft qua darmen daar nooit last van gehad, dus verwacht nu ook weinig problemen
3 dagen geleden
Ik heb altijd alleen maar nummer 1 gegeven.. vanaf 6 maanden gaan ze steeds meer eten waardoor ze de juiste voedingsstoffen daar wel uit halen.
3 dagen geleden
Wij geven alleen 1. Daarvan zijn de ingredi毛nten wettelijk vastgelegd en moet deze bij wet het meest op bv lijken. 馃檪 hebben we bij onze 1e ook gedaan na het zien van de aflevering van keuringsdienst van waarden.
Daarnaast gaan de hapjes ook heel goed dus over de voedingsstoffen maak ik me totaal geen zorgen.